Skip to main content

Ik ben al een tijdje bij KPN en heb dit nog nooit bij eender andere provider meegemaakt. Ik was een tijdje heel erg ziek door een ongeluk en kon niet aan het werk waardoor ik mijn rekening van KPN niet kon betalen. Ik heb ze zovaak gebeld voor een betalingsafspraak, maar ze weigeren en hebben mij nu afgesloten. Klantenservice is super bot en reageert kortaf als je met deze probleem komt. Ik zelf werkte voor mijn ongeluk in de klantenservice en heb nog nooit zon verrotte service meegemaakt. Ze doen er niks mee en leven niet mee met de klant. Ik heb nu een betalingsachterstand en ze weigeren met een oplossing te komen . Volgens hun als ik niet eind deze maand alles betaal. Word ik doorgestuurd naar BKR registratie zonder enige genade. Ik vind dit zo apart en sneu. Dat ze geen rekening houden met een zieke persoon. Ik gaf aan dat ik in maart een baantje zal hebben en inkomen kan hebben. Het boeit hun niet wat er aan de hand is je moet betalen anders door naar de incasso en kan ik als student zijnde geen andere abbo moment meer afsluiten. Ik vind dit heel erg een sneu actie van de mensen van KPN. Schaam je diep. En de taalgebruik het geschreeuw niet professioneel Voor een klantenservice team. Geen respect en empathie voor de klant!! KPN moet betere team inschakelen!! Dit kan niet meer zo!!!

Dag @Jass_ juist wat betalingsachterstanden betreft is kpn heel coulant maar het houdt een keer op. Natuurlijk moet dat op een nette manier gecommuniceerd worden.  0800-0402 afdeling collections is de afdeling waar je terecht kunt wat betalingsachterstanden betreft. Alleen tijdens kantooruren bereikbaar. 


Ik sta 154 euro achterstand dus zon grote bedrag is het niet als er nou rekening gehouden word met het feit wat ik hun al een tijdje probeerde duidelijk te maken. Ik had voor de achterstanden al gebeld met mijn problemen en soms hangen ze op of reageren ze bot. Hoe ga je dat goedpraten meneer?


Ik heb niet echt gemerkt dat ze coulant waren!!!


Dit is de eerste keer dat ik ooit ben afgesloten!!


Als je als klantenservice medewerker zo te werk gaat vind ik ze niet capabel genoeg om het werk te verrichten. En moeten de medewerkers beter ingewerkt worden en betere kijken als jullie medewerkers aannemen of ze wel zin hebben om het werk te verrichten!!!


Gewoon met automatische incasso werken, dan loopt het ook door als je tijdelijk uit de running bent, mits voldoende saldo natuurlijk. @Jass_ 


Dat is heel het probleem wat ik aangeef leest u wel wat ik zeg met alle respect. U leest volgens mij niet wat ik typ en daardoor voel ik me niet gehoord of begrepen. Ik HEB door een ONGELUK MIJN BAAN KWAIJTGERAAKT. Is dat zo moeilijk te begrijpen!!. Of praat ik chinees. Als u nou alles goed ging doorlezen wist u al wat het probleem kon zijn, maar u leest het niet dus voel ik me niet gehoord en dat zie je aan de reactie die u nu geeft. Kom eerst met oplossingen die ik niet wist en denk meer oplossinggericht. 


Wat vervelend. Is er niet een familielid dat hiervoor even kan bijspringen?


Hallo @Jass_, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie om in te zitten. Helaas is het zo dat we via het forum niet inhoudelijk kunnen helpen met zaken rondom achterstanden en betalingen. Hiervoor hebben wij een aparte afdeling, Collections, zoals Joep al noemde. Die zijn alleen telefonisch bereikbaar via 0800-0402, tijdens kantooruren. Als je inspreekt dat het om betalingsachterstand gaat, zou je ook automatisch bij hen terecht moeten komen. En anders kan een collega je doorverbinden. Probeer rustig te blijven tijdens het gesprek, ondanks dat het een frustrerende situatie is. Als er een mouw aan te passen valt, dan kan Collections dit met jou regelen.

 

Voor de rest: ik heb een aantal van de niet ter zake doende reacties verwijderd. Als je andere gebruikers wilt helpen, probeer dat op een constructieve manier te doen.