Skip to main content

Hallo

 

Ik ben geblokeerd, en heb een factuur openstaan van zo'n 300 nog wat euro.

Ik heb een de link gevolgd die ik via SMS heb ontvangen.

aangezien ik het op dit moment niet zo bij de hand heb, heb ik gekozen voor een afbetaling (in delen betalen).

Ik heb hiervoor gekozen voor 80 euro per maand, en toen werdt er gevraagd om de eerste 80 meteen te betalen via iDEAL. Dit heb ik gedaan, en 80 euro is afgeschreven. Toen ik terug kwam op de pagina kreeg ik een melding van '’Uw sessie is verlopen'’ ookal was ik letterlijk maar 2 minuten op die pagina.

 

Ik zie nergens in de app dat ik nu een regeling heb, ook zou er een mail komen met de betaaldata etc stond er, maar ook deze heb ik nog niet ontvangen.

Mijn vraag is, kan ik ervan uitgaan dat de regeling wel in gang is gezet maar dat ik het gewoon even moet afwachten?

 

Ik vraag dit omdat blijkbaar mijn contract wordt stop gezet op de 12e als ik de 300 euro niet zou betalen.

 

met vriendelijke groet,

Danny

Ik raad je aan om met de klantenservice 0800-0402 te bellen en te vragen naar de afdeling collections.  Hier op het forum wordt niets met betalingsregelingen gedaan. 


En hoe ga ik dat doen als ik ben afgesloten?

De chat heeft blijkbaar ook nooit medewerkers actief.


Bel dan via nummer 1200. Dat zou je ook met een geblokkeerde mobiel moeten kunnen bereiken.

De chat is sinds vorig jaar alleen nog een “Digitale assistent”. Medewerkers zijn daar niet meer actief.