Skip to main content

Zijn sinds 27 maart overgegaan naar KPN. We zouden ook 100€ cashback krijgen. ( is vast gelegd in de mail die we kregen van de KPN.)

Geprobeerd deze te innen maar lukt niet. Aanwijzingen in de mail opgevolgd maar geen actie te vinden.

Ook bij de eerste factuur geen verrekening van de cashback. Zijn we door de verkoper van KPN maar wat voor gelogen, of zijn we gewoon opgelicht voor 100€ ? Ook de overgang van de vaste telefoon naar jullie was beloofd, maar vergeten. Daardoor een aantal dagen zonder vaste telefoon gezeten, zeer lastig voor ons. Wel alle complimenten voor de monteur die alles perfect heeft geïnstalleerd en ook het gemis van de vaste telefoon heeft vermeld. Mijn klant nr. ***********

Met vriendelijke groet,

A.Happel-Spelt  

 

Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy 
 

Hoi @Happel-Spelt 

Welkom op het forum van KPN.

 

Je zou een Cashback ontvangen van 100,- euro vanuit KPN, en dat zou zo met je zijn afgesproken.
Over welke Cashback actie heb je het dan precies?
Want deze actie heeft in elk geval niet op de officiële website van KPN gestaan, waarmee mijn volgende vraag ook gelijk is, via welke kanaal heb je deze KPN aansluiting aangevraagd?

Kun je deze e-mail uploaden (tik hiervoor op het symbool met het bergje erin)  in je volgende reactie, en daarbij je persoonlijke gegevens onzichtbaar maken, zodat we mee kunnen kijken om welke actie het precies gaat.

Een Cashback zal in de regel nooit verrekend worden met je eerste factuur van KPN, maar gewoon op je bankrekening worden gestort zoals de naam in feite ook zegt.
Oplichting lijkt mij overdreven, want de medewerker kan het op zich goed verteld hebben, maar zonder daarbij te vermelden op welke wijze je deze Cashback kunt innen.

Dus als je even antwoord zou willen geven op mijn bovengestelde vragen, eventueel met daarbij de bewuste e-mail (zonder persoonlijke gegevens) kunnen we kijken op welke manier we je het beste kunnen helpen hierbij.


Hallo @Happel-Spelt ,

Die acties van 100 Euro cashback zijn nooit acties van KPN, maar wel van bv Samsung of Apple.

Je moet die 100 euro cashback dan zelf actief opvragen bij de fabrikant door jouw aankoop bij hun te registreren.

Ik weet niet precies wat je hebt gekocht, maar op deze website van Samsung staan nog een hele reeks afgelopen acties waar je je nog wel voor kunt registreren: 

  https://www.samsung.com/nl/promo/

 


Hallo @Happel-Spelt ,

Die acties van 100 Euro cashback zijn nooit acties van KPN, maar wel van bv Samsung of Apple.

Je moet die 100 euro cashback dan zelf actief opvragen bij de fabrikant door jouw aankoop bij hun te registreren.

Ik weet niet precies wat je hebt gekocht, maar op deze website van Samsung staan nog een hele reeks afgelopen acties waar je je nog wel voor kunt registreren: 

  https://www.samsung.com/nl/promo/

 

 

Hoi @Noordzee 

Het gaat hierbij niet om een product (smartphone of iets dergelijks), maar om een nieuwe KPN abonnement (vaste diensten) waarbij een cashback actie werd geleverd.
Dus Apple en Samsung doen in dit verhaal helemaal niet mee, anders had TS @Happel-Spelt het wel vermeld in zijn vraag, ga ik derhalve vanuit.

Ik denk daarom ook, dat TS zijn KPN abonnement heeft afgesloten via de website Breedbandwinkel die altijd wel leuke Cashback acties heeft, en met vrijwel alle providers samenwerkt.
Waarschijnlijk heeft @Happel-Spelt een zakelijk abonnement afgesloten via deze website, want daarbij kun je tot 100,- euro aan Cashback terugkrijgen op dit moment.

Zie deze pagina van Breedbandwinkel: Breedbandwinkel Cashback

Is dat het geval, dient @Happel-Spelt direct contact op te nemen met Breedbandwinkel zelf, via telefoonnummer: 0800-0160
 

Openingstijden klantenservice Breedbandwinkel

Maandag 09:00 tot 20:00 uur
Dinsdag 09:00 tot 20:00 uur
Woensdag 09:00 tot 20:00 uur
Donderdag 09:00 tot 20:00 uur
Vrijdag 09:00 tot 20:00 uur
Zaterdag 10:00 tot 17:00 uur
Zondag Gesloten

 


Aha @Michel.uit.Arnhem ,

Dat zou inderdaad ook goed kunnen. 

De essentie van zijn antwoord blijft dan natuurlijk wel hetzelfde : Het is geen actie van KPN, maar van een ander bedrijf. 

Voor de actie moet je je dan ook tot dat bedrijf melden. 

Goed dat je de contactgegevens van Breedbandwinkel al genoemd hebt. Mocht het hier inderdaad om zo'n zakelijk abonnement gaan? Dan weet TS waar die moet zijn. 


Hierbij de gevraagde informatie van KPN. Het is de bevestiging van de bestelling. We zijn telefonisch benaderd door KPN, het was een telefoon nr. uit Amersfoort. Ook is te zien in de bestelling dat de vaste telefoon ook mee over zou gaan. Was dus niet gebeurd. Het document is omgezet naar word omdat wij pdf niet kunnen bewerken. Geprobeerd via de informatie in de bevestiging om de cashback te verzilveren lukte niet.


Beste @Happel-Spelt, welkom! Gek dat je het dan nog niet hebt ontvangen! Je kunt toch het beste even telefonisch contact met ons opnemen, via 0800-0402 (privé) of 0800-0403 (zakelijk) ma-vr:  08:00 - 18:00 en za: 08:00 - 17:00. Mijn collega's kijken graag met je mee en zoeken het, indien nodig, verder voor je uit. De community is hier niet de aangewezen plek voor.


bedankt, we gaan het proberen.


Geen steek opgeschoten, vaag verhaal van een medewerkster die de avond daar voor waarschijnlijk een feestje had gehad of laat naar bed was gegaan. Alles was haar te veel en elke hulp die ik bood was te veel. De mail die wij hebben met de overeenkomst is plotseling niet meer te vinden, alle andere mailtjes wel. Het bekende van het kastje naar de muur systeem.


Hoi @Happel-Spelt 

Dat is uitermate vervelend en zeker niet professioneel.
Dit is zeker niet de manier waarop KPN zijn service wilt uitdragen, dus hopelijk kan moderator @Marcia van KPN  daar intern een melding van maken.

Maar om je op de goede weg te helpen, dien je contact op te nemen met de afdeling contractbeheer, die gaan over de afgesloten contracten (vaste diensten en mobiel).
Als je belt met 0800-0402 spreek dan nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen
Je wordt dan direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.
Daar zouden ze alles moeten kunnen inzien omtrent jouw contract/overeenkomst.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten!

Ook kun je terugbellen naar het 033-nummer waarmee ze jouw hebben gebeld vanuit Amersfoort, mist dit nummer nog in jouw smartphone hebt staan.
Dit is tenslotte de bron, die jouw deze Cashback heeft toegezegd.


Als ik dit zo zie, gaat het hier echt om een zakelijk abonnement. Dan kan ik helaas niets inzien en deze feedback ook niet doorgeven😓. Advies om inderdaad nog eens te bellen naar één van beide nummers is dan ook een hele goede. Daarnaast kan je evt. een klacht indienen via onze website, als je er niet uitkomt. 


Laatste reactie. Het terug bellen naar het nummer in de mobiel is gelukt ( goede tip) Eindelijk alles geregeld met KPN. Bedankt.


Reageer