Skip to main content

Hi,

Ik heb met KPN afgesproken dat ik dezelfde korting zou krijgen als de vergelijkingsite die mij een hogere korting gaf.

Aangezien de aanbieding bij KPN voor 6 mnd was ipv 9 maanden, zou de extra korting 3 maanden a 30 euro betaald worden op de 2e factuur en de aansluitkosten van internet/tv en mobiel zou niet in rekening worden gebracht wat wel is gebeurd.

De korting die nu nog ontbreekt is 3 maanden a 30 korting wat neer komt op 3 x 35 pm voor internet en tv. Mobiel en internet/tv de aansluitkosten die onterecht in rekening zijn gebracht.

Ik zie graag de afgesproken korting tegemoet.

Hallo @Rayzer ,

Dan kun je het beste weer bellen met 0800-0402. Of het regelen in de KPN-winkel. 


Ik wilde een nieuw abonnement afsluiten bij KPN met 9 maanden korting. Ik kon via vergelijkingssite 9 maanden korting krijgen en geen aansluitkosten, ik had daarom mijn bestelling daar geplaatst. Aangezien het lang duurde voordat ik een bericht kreeg over mijn aansluiting bij KPN heb ik gebeld met KPN. Zij zeiden toen dat het wat langer duurt maar dat ze het ook meteen tegen dezelfde voorwaarden kon aanbieden. Ik moest alleen vergelijkingssite afmelden en zij (kpn) zou meteen de order in orde maken. Ik heb hiermee ingestemd.

Alleen omdat kpn op dat moment alleen een korting had van 6 maanden zou ze mij 6 maanden korting per maand geven en dan 3 maanden korting plus de korting geen aansluitkosten crediteren op de tweede factuur. Ik ben hiermee akkoord gegaan.

Vervolgens kreeg ik de bevestiging binnen zonder de afspraak 3 maanden korting plus de korting geen aansluitkosten op de tweede factuur. Ik heb daarop telefonisch contact opgenomen met KPN om opheldering te vragen. De medewerker met wie ik toen sprak vertelde mij dat er even overleg was met de betreffende medewerker en dat de korting in orde is gemaakt door de betreffende medewerker maar dat het niet apart wordt bevestigd.

Na ontvangst van de tweede factuur kwam ik tot mijn verbazing erachter dat mijn afgesproken korting er niet bij zat. Ik heb hierop telefonisch contact gelegd met KPN en ze konden mij alleen adviseren om een officiële klacht in te dienen. Dat heb ik meteen gedaan en daar werd ik vandaag over teruggebeld en ook zij konden niks voor mij doen omdat ik niks zwart op wit had.
Vervolgens wilde ik mijn abonnement opzeggen en heb ik weer telefonisch contact gezocht met KPN.
Zij wist mij alleen te vertellen dat de medewerker die mij de aanbieding had gedaan is vergeten om in het systeem om het basis gesprek vast te leggen. Dit ontbreekt nu en dat mag niet.
Hierin had dan vermoedelijk ook onze afspraak in gestaan

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover


Ik ben blij dat het uiteindelijk toch is opgelost conform de gemaakte afspraken. Nu alleen afwachten of de correcties werkelijk op de factuur komen te staan.