Skip to main content

Onlangs hebben wij ons thuis abonnement verlengd. We belden met de intentie om op te zeggen, de reden hiervoor was de prijs. Maar we kregen iemand aan de lijn die ons een korting kon aanbieden van 20,- per maand. 

Nu voel je hem aankomen.. De rekening wordt afgeschreven en geen korting te bekeken. We hadden nooit op zijn aanbod in moeten gaan want er is gewoon verlengd. Geen korting. 

Nou zijn we al jaren klant en hebben we nooit problemen ook niet met de service en uitgerekend als je wil opzeggen word je een poot uitgetrokken. We hebben gebeld en zouden afgelopen vrijdag terug gebeld worden, niets hoor. We bellen net zelf en niemand die kan helpen. 

Wat zijn dit voor praktijken? Een ding is zeker nu gaat naast ons thuis abonnement ook de mobiele parade op de schop dit is oplichting. 

Staat de korting wel op de orderbevestiging die u heeft gehad?


Hoi @Debby.av, ik begrijp dat je graag duidelijkheid wilt. Want zo voelt het niet goed. 

Je geeft aan de korting te missen. Net als Joep1965 ben ik benieuwd of je de korting wel op jouw bevestiging hebt staan die je gekregen hebt bij de verlenging?

En is jouw huidige abonnement al afgelopen?


Hi! 
 

nee vervelend genoeg staan daar enkel de combi kortingen op. Dus korting pluspakket en entertainment korting. 
 

Dat is natuurlijk precies wat iedere klant krijgt. 
 

Mvg, Debby 


Dus totaal anders dan afgesproken. Dan wil ik je nogmaals vragen te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega er nog weer eens induiken. 


Hi Bart, 

Inmiddels hebben we vier keer gebeld maar er wordt niet verder geholpen.

We hadden zelf eerder moeten kijken op de factuur wordt er gezegd en er wordt gewezen op de 14 dagen herroeping die nu voorbij is. 

We zijn echt al jaren bij KPN. Mijn man heeft er zelfs 10 jaar voor gewerkt echt ons hart was groen. We gingen er van uit dat dit goed geregeld werd. We hebben het zelfs nog in onze omgeving gezegd goh zo netjes. Iets voor ons als vaste klant. Maar we worden nu niet verder geholpen. 

Ik ben vrijdag vrij ik kan nog eens proberen te bellen maar na verscheidene collega's te hebben gesproken verwacht ik niks meer. 


De bedoeling van een orderbevestiging is dat je controleert of de bestelling klopt. Dan geb je een paar dagen of te reageren. Dat heb je dus niet gedaan en nu zit je met de gebakken peren.  


Haha ja lekker Joep wrijf het er even in. 
 

Maar zoals gezegd echt nog nooit hoeven doen. Afspraak is afspraak, de gesprekken worden opgenomen nota bene maar nee ineens kunnen ze niks. Voor ons nooit weer hè. We zingen dit uit en laten het aan iedereen weten, doe dit vooral niet. Wil je opzeggen laat je niet verleiden door mooie praatjes. 


Nou @Debby.av dat is wel een beetje kort door de bocht. Als je een nieuwe bank koopt met kleurnummer 7001 en er staat op de orderbevestiging 9001 en je hebt niet gereageerd dan krijg je echt die bank in de kleur die jij niet hebt besteld.  En je moet die bank wettelijk gezien ook afnemen. Dus als je het aan iedereen laat weten vertel dan wel het eerlijke verhaal. De medewerker heeft een fout gemaakt maar jij had dat moeten zien.


Zoals ik eerder lachend maar sarcastisch schreef wrijf het er lekker in. Helemaal gelijk hoor die les komt nu heel hard binnen. Niet blind vertrouwen.