Skip to main content

HELP, HELP, HELP

 

Ik heb in mei een verlengingsvoorstel gekregen, in mijn KPN omgeving.

Met dat voorstel ben ik mee akkoord gegaan. 2 jaar lang 

Nu blijkt dat de afgesproken prijs, NIET gefactureerd wordt. Internet 1Gb en 2x TV+ ontvangers incl. kortingen voor €45,00  nu wordt er steeds rond de € 60,00 van mijn rekening afgeboekt.       

Jouw abonnement voor de eerste 12 maanden voor €45,00 en de volgende 12 maanden voor  €70,00

Ben nu 3 maanden bezig om dit gecorrigeerd te krijgen. Ondanks vele toezeggingen komt de volgende maand goed en wordt gecorrigeerd berekend wordt.  BEN HET ZAT

Al vanaf eind mei krijg ik steeds een kul verhaal, toezeggingen enz. 13 mei. Deze medewerker sprak ik geef u gelijk u betaald nu teveel. de volgende factuur wordt dit in orde gebracht.

29 juli maar weer eens gebeld gechat enz, Ik kreeg te horen dat ik de screenprint maar op moest sturen, dit kan via de DIGITALe agent. helaas daar kan het niet. Ik wil dit nu graags eens en voor altijd oplossen.

Ik wordt direct terug gebeld.

Maar wordt steeds met een kluitje het bos in gestuurd.

HOE KAN IK EEN PDF naar KPN opsturen???? als bewijs wat in mijn KPN omgeving stond

mvg  Casper Hommes

Ik zou dit klacht formulier invullen, dan zit u op de juiste afdeling:
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier


Hoi allemaal, 

Ik heb hier een aantal reacties verwijderd die niet on-topic waren. Het topic wordt nog wél opgepakt.


Hoi Casnie, dan zou ik inderdaad het formulier invullen wat Bart eerder stuurde. Daar kun je ook screenshots en bestanden aan toevoegen. Dan zal de Klachtenafdeling dit voor je in beheer nemen!


U kunt een schermafdruk van die PDF hier plaatsen...


Reageer