Skip to main content

Hoi,

Wij hebben sinds kort een nieuw abonnement afgesloten bij KPN voor glasvezel 1g internet die vanaf 20 juni zou ingaan. Het pakket was netjes verstuurd en bezorgt bij het gamma afhaalpunt bij ons in buurt. Nu zijn de medewerkers van Gamma zo dom geweest om ons pakket mee te geven aan iemand anders die hetzelfde huisnummer heeft. Nu hebben wij dus geen pakket. We hadden KPN klantenservice al 3 keer gebeld en er zou binnen 3 werkdagen een nieuw pakket worden verstuurd, maar dit is nog steeds niet gebeurt. Kan iemand hier ons verder helpen?

Hoi @Aristonax, welkom hier. 

Ik heb even gekeken. Ik zie dat er gisteren al contact is geweest en dat mijn collega een aanvraag heeft gedaan voor een nieuw pakket. Hopelijk is deze snel binnen en kun je aansluiten. 

Wel een beetje dom bij de Gamma. Pakket ook niet weer teruggebracht naar de Gamma? 


Hoi @Bart_Z ,

Weet jij of er ondertussen al een nieuw pakket is verstuurd? Wij hebben nog steeds geen track & trace ontvangen van postnl. Iets gaat niet helemaal goed denk ik.

Ondertussen krijgen wij nu ook geen internet meer van Ziggo. We hebben op dit moment dus helemaal geen internet meer thuis. Als het pakket sneller kan worden verstuurd zou dat echt wel fijn zijn op dit moment.   

Bij Gamma hadden we ook nog opnieuw gekeken, maar daar ligt het pakket in ieder geval niet. 


Ik zie dat er een Noodpakket is gestuurd, die komt vandaag. Track & Trace stuur ik je privé. Dit pakket bevat een mifirouter met een simkaart zodat je toch internet hebt. 

Een nieuw pakket met apparatuur versturen is niet mogelijk zie ik van mijn collega, maar er moet een monteur komen. Die komt 3 juli zie ik. Hoor graag hoe dat bezoek verder verlopen is. 


@Bart_Z  

De monteur is langs geweest en we hadden ook het noodpakket ontvangen. En alles werkt naar behoren. Top service. Ik wil jou en je collega’s heel erg bedanken. 

Ik had nog wel vraag. De monteur gaf aan dat het modum is ingesteld op macadres en postcode van de klant. De monteur zou ons een nieuw macadres geven. 

Ik ben benieuwd wat gebeurt er dan nu met het modum die de andere persoon heeft?
Kan jij zien of het eerdere macdres op mijn naam hierbij is vervallen en dat ik een nieuw macdress heb gekregen? Ik zou namelijk niet graag willen dat het modum die de andere persoon heeft nog steeds op mijn naam staat. 


Ik zie dat het allemaal goed staat nu. Dus daar hoef je je geen zorgen meer om te maken. 

Mocht er nog iets anders zijn, laat het dan weten.Â