Skip to main content

Ik weet dat er 14 dagen bedenktijd is. Ik ben op de 14de dag toch overgestapt naar een ander provider maar de uitvoering is pas vandaag (11 Juni) gedaan waardoor ik afkoopsom moet betalen. Ik hoop dit toch op te lossen

Hoi @Emsss 

Welkom op het forum van KPN

Hiervoor kun je het beste even bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen waarna je direct doorverbonden wordt met de afdeling opzeggingen, contractbeheer en verlengingen.

Een medewerker van deze afdeling kan dan even met je meekijken, en een mogelijke en passende oplossing hiervoor aanbieden.
Je hebt wel een beetje een risico genomen, door pas op dag 14 van je bedenktijd de overstap te maken, maar ondanks dat zat je nog wel een dag in je wettelijke bedenktijd.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten.

 


Hi @Emsss,

Als je nog binnen de annuleringstermijn opzegt, zou dat niet moeten lijden tot een afkoopsom. Ik zie dat Michel je al uitgelegd heeft dat je hiervoor terecht kunt bij onze opzeg-afdeling, ze zullen je er daar verder mee kunnen helpen!


Reageer