Skip to main content

Zojuist heb ik een internet abonnement bij jullie afgesloten. Het installatiepakket hiervan ontvang ik eerder. Echter woon ik voor dit moment nog op een ander adres en zou ik graag het installatiepakket op mijn huidige adres ontvangen. Kan dit nog gewijzigd worden aangezien het pakket nog niet verzonden is?

Hallo @Stijnho ,

Dat kan, bel dan daarvoor zo snel mogelijk met 0800-0402. Als het pakket eenmaal onderweg is, dan is het te laat. 


Helaas telefonisch niet mogelijk. Direct gebeld na bestelling.


Hoi @Stijnho. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het andere afleveradres achterlaten in het KPN Forum profiel.  Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik poging doen om het afleveradres te wijzigen.


Hoi @Stijnho. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het andere afleveradres achterlaten in het KPN Forum profiel.  Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik poging doen om het afleveradres te wijzigen.

Hoi, zojuist aangepast. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het adres zojuist voor je aangepast! 😊