Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb nu al meerdere keren contact gehad met kpn en word telkens ergens anders doorverwezen. Volgens mij word het belang van dit onderschat. Ik ben bezig met een hypotheek aanvraag en mijn toestel krediet met jullie is al sinds vorige maand beëindigt.
Dit is nog steeds niet door gegeven aan de bkr waardoor de status op lopend staat.
Erg vervelend aangezien dit het enige is wat onze hypotheek momenteel in de weg staat! 

 

Is het mogelijk om dit krediet zo snel mogelijk af te melden bij de bkr en mij een bevestiging sturen via de mail met de afmelding erin? 

 

De door de medewerker benoemde termijn van 30 dagen zijn inmiddels ook al voorbij!

 

Dit is overigens nergens in contracten terug te vinden dat dit zo lang duurt. 
 

bkr geeft aan dat het zelfs voor de hypotheek nu al voldoende is als ik een mail krijg waarin vermeld wordt dat het krediet volledig is afgelost en zo spoedig mogelijk wordt afgemeld bij bkr. 
 

jammer dat kpn op geen enkele mogelijkheid mee werkt.. slechte service ook!

Hallo @Shirleyws, goed dat je jouw vraagt hier stelt.

Ik kan een BKR-registratie niet voor je verwijderen. Hiervoor moet je bij de afdeling Credit Risk zijn. Ik wil je daarom adviseren om opnieuw telefonisch contact op te nemen via 0800 0402 en te vragen naar de afdeling Credit Risk. Mijn collega's daar kunnen je verder helpen.