Skip to main content

Ik probeer sinds gisteren via internet een 12 maanden “weekend deal” af te sluiten. Nieuw adres, nieuwe naam, wel zelfde rekeningnummer als oude adres.

Na invullen van het formulier wordt bij de laatste stap mijn aanmelding geweigerd. Diverse foutmeldingen waaronder ongeldig ID (terwijl je dit nergens hoeft invullen). Al 6 keer met de klantenservice gebeld zonder resultaat. De backoffice heeft mijn postcode/gegevens vrijgegeven dus volgens hun zou alles moeten werken. ze hebben werkelijk geen idee wat de reden is en er is niemand die me kan helpen.

vanmiddag nog maar eens proberen.

Hallo @Jeroen_76 ,

Mijn advies is dan om het vanmiddag te regelen in een KPN-winkel. 


Helaas is dit een internet only deal. Ook

bij de klantenservice Konden ze niks voor me betekenen 


Hoi @Jeroen_76, welkom hier. 

Dit betrof inderdaad een internet only deal. Alleen jammer dat het niet is gelukt. Alleen waarom niet? Zeker omdat je al vaak gebeld hebt. Heb je ook met de afdeling Credit Rist gesproken? Mijn collega's daar gaan over acceptatie van klanten en kunnen je vast vertellen waarom het mis ging. 


Het is inmiddels opgelost. Zaterdagmiddag een KPN medewerker gesproken.

Ondanks dat het adres van de nieuwbouwwoning bekend was in het aanmeld formulier moest er blijkbaar toch nog iets andere vrijgegeven worden op de achtergrond. Dit omdat het een volledige nieuwe wijk betreft.

Waarom dat de eerste 6 keer dan niet opgemerkt werd is raadselachtig.

Maar eind goed al goed :-)

 


Ah dat is top om te horen. Fijn dat het gelukt is. :)

Mocht je ergens vragen over hebben of krijgen. Laat het dan weten.