Skip to main content

Begin augustus zijn abonnementen (thuis internet + 2 mobiel) van start gegaan. Bij telefonische bestelling is er toegezegd dat ik alleen bij 1 abonnement aansluitkosten moest betalen en bij overige 2 abonnementen niet. 

Tot mijn verbazing zag ik dat bij alle 3 facturen de aansluitkosten door is berekend. Ik heb meerdere keren contact gehad met klantenservice maar verwijzen elke keer naar hun collega. Aangezien zij dit heeft aangegeven maar niets in klantendossier heeft achtergelaten moet ze contact opnemen met mij. 
Enkel dit is tot nu toe (een maand later) nog steeds niet gebeurt.

 

Helaas moet ik constateren dat er KPN medewerkers zijn die dingen beloven aan klanten zonder het waar te maken.

Hoe kan dit beste opgelost worden?

Beste @Rachid Achellal, wat rot dit.. Ik zie dat je hier al meerdere malen contact over hebt gehad inderdaad. Mijn collega's verwijzen steeds naar de eerste collega. Helaas heb ik niet het idee dat daar nog iets gaat gebeuren. Daarom zal ik voor beide mobiele nummers 25 euro crediteren. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Mijn excuses voor het ongemak!


Beste @Rachid Achellal, wat rot dit.. Ik zie dat je hier al meerdere malen contact over hebt gehad inderdaad. Mijn collega's verwijzen steeds naar de eerste collega. Helaas heb ik niet het idee dat daar nog iets gaat gebeuren. Daarom zal ik voor beide mobiele nummers 25 euro crediteren. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Mijn excuses voor het ongemak!

Beste Marcia, zonder contact of antwoord bleek er opeens dat het bedrag gecrediteerd is op het laatste factuur. Ik zal je zo PM sturen daarover.

Bedankt voor het antwoord.