Skip to main content

Ik heb nu ongeveer 15 jaar een abonnement  bij KPN en betaal 82,95 euro per maand .

momenteel zou je 57 euro betalen als nieuwe klant met nog 6 maanden korting en dan betaal je 29,50 per maand .

Vind dat niet heel eerlijk , weet iemand of je daar iets aan kan doen ?

Gewoon bellen om uw abonnement te verlengen. De nieuwe klanten korting krijgt u niet. Maar die 57 euro wel.

Let wel op dat u alles meerekent. Want zoiets als "gratis" Spotify of ESPN neemt u niet mee naar het nieuwe abonnement. Daarvoor moet u bij het nieuwe abonnement gewoon apart betalen. 


Die 6 maanden korting moet je als bestaande klant niet meerekenen. Dat is de lok-korting voor potentiële klanten.

Geen idee wat je abonnement nu is. En eventuele zenderpakketten. En Belonbeperkt avond&weekend of altijd???

Maar als dat Alles in 1 Standaard of Premium is kan je door te switchen naar de huidige propositie wel wat besparen denk ik. Want er zit bijvoorbeeld Spotify in Standaard en Premium en als je dat niet gebruikt is dat al 9,99 zonde geld. Ook zit er pluspakket bij in geloof ik (beetje oude abonnementen; niet helemaal meer zicht op de inhoud).

Je gaat dan wel ook naar de nieuwe tv ontvangers. Hier meer informatie.

De opzet van de huidige propositie. Internet is de basis. Rest als optie er bovenop. Bij TV: opnemenpakket gratis vanaf 2de ontvanger. Dus 2 ontvangers inclusief opnemen kost hetzelfde als 1 ontvanger met los afneembaar opnemen.

Klik hier om het plaatje groot en helemaal te zien zonder die irritante header erover heen.

 


Hallo @Regina59 ,

Je kunt via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijg je ook een nieuwe TV-ontvanger. En mogelijk krijg je een tijdelijke korting, maar dat is afwachten. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: