Skip to main content

De factuur is incorrect. Kunnen jullie deze aanpassen. Jullie berekenen nu al 2 maanden 10 euro te veel.

Dank

De factuur is incorrect. Kunnen jullie deze aanpassen. Jullie berekenen nu al 2 maanden 10 euro te veel.

Dank

De factuur is incorrect. Kunnen jullie deze aanpassen. Jullie berekenen nu al 2 maanden 10 euro te veel.

Dank

Ik denk dat het gaat helpen als je duidelijk maakt waarom de factuur niet klopt. Vul je profiel vast in met je klantnummer zodat een moderator kan beoordelen wat er aan de hand kan zijn.


Klantnummer ingevuld

Abonnement moet 35 euro zijn ipv 45 euro.

Nu 2 mnd incorrecte factuur ontvangen en betaald.

 


Bedankt voor het invullen @Martijnfie, ben er even in gedoken!

Ik zie op 1-11 een bestel-samenvatting terug waarin dit aanbod inderdaad benoemd wordt, het wordt mij echter niet helemaal duidelijk of dit nu ook in is gegaan, aangezien er niet een bevestiging van de bestelling zelf terug te vinden is. Zo te zien heb je telefonisch contact met ons gehad over dit aanbod, wat is er precies afgesproken? Moest je nog ergens mee akkoord gaan voordat het aanbod actief zou worden, en zo ja op welke manier?


Ik heb van jullie een bevestiging ontvangen op 1 november 2023. Dus dit zal vast in jullie correspondentie staan.


Hmm, ik zie nu in een ander systeem terug dat je bestelling op 3 november verwerkt is, maar daar staat wel het verkeerde kortingsbedrag bij, dat je nu ontvangt @Martijnfie. Er gaat dus iets mis tussen het bevestigen van je bestelling en het daadwerkelijke doorvoeren ervan, excuus hiervoor 😕

Het aanpassen van je abonnement zodat je het juiste kortingsbedrag gaat ontvangen is niet iets dat ik kan doen. Wél kan ik er voor zorgen dat je de gemiste €120,- aan korting als eenmalige vergoeding op je factuur van december of januari gaat ontvangen. Zal ik dat voor je in gang zetten? 

 

 


Dat is goed, dank je wel


Helemaal prima, dan ga ik dit voor je regelen @Martijnfie!


Excuus, maar nu hebben jullie 120 euro in rekening gebracht ipv terug gestort. Excuus, maar dit kan echt niet. Ik blijf niet elke maand mijn facturen controleren, want van kpn verwacht ik goede service. Graag nu dus asap 240 euro overmaken naar mijn rekening. 


Oei dit is heel naar @Martijnfie 😥 Dan is er bij het doorvoeren een fout gemaakt waardoor het bedrag niet als een vergoeding, maar als een extra kostenpost in is geboekt. Een enorm excuus hiervoor. Ik heb de collega die de vergoeding door heeft gevoerd gevraagd hoe we dit bedrag zo snel mogelijk bij jou op de rekening kunnen krijgen, hier kom ik op terug zodra ik meer weet!


Er is nu versneld €240,- naar je overgemaakt @Martijnfie, dit bedrag zal waarschijnlijk eind van de week en anders begin volgende week bij worden geschreven. Nogmaals mijn excuus voor deze situatie. 


Reageer