Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb na lang duwen en trekken met KPN geen oplossing kunnen vinden. Ik heb vandaag na ons telefoongesprek 2 uur aan de telefoon gezeten met de KPN klantenservice waar ik door een handvol medewerkers onbeschoft behandeld ben. Hier konden zij mijn opzegging niet vinden voor 22-11-2022. Ik heb hier een bevestigings E-mail van. Ik heb na deze mail op 22-11-2022 vele malen gebeld om hierover informatie te krijgen. Ik heb verder geen doos ontvangen om de router terug te sturen. Ik heb deze na telefonisch contact op eigen kosten opgestuurd. Hiervan heb ik ook geen bevestiging ontvangen. Ik heb in de maand december een factuur ontvangen van  terwijl ik niet meer in Nederland woonde, de opzegging al had ingestuurd en de router al had opgestuurd. Ik heb begin januari telefonisch contact gehad met KPN hierover, ik heb deze factuur betaald en KPN heeft deze betaling toen weer terug gestort. Tijdens dit telefoongesprek heeft deze medewerker mij verteld dat mijn contract per direct beëindigd ging worden en er geen verdere facturen in rekening werden gebracht. Tot mijn verrassing kreeg ik op 17 januari alsnog een incasso voor deze maand en voor de maand december die dus al teruggestort was, terwijl het contract al opgezegd zou moeten zijn. Ik ben erg kwaad dat door een fout aan de kant van KPN en na een hele slechte behandeling door de klantenservice dit terecht is gekomen bij een incassobureau. En dat ik hier nu nog meer tijd en energie in moet stoppen terwijl ik dacht dat het al maanden klaar was. In de bijlagen vindt u alle documenten en mail contact tussen mij en KPN. Als u verder nog dingen nodig hebt van mij hoor ik het graag.


Vriendelijke groet,

Marnix

 

Mijn contact met het incassobureau. Ik vind het echt schandalig hoe er met mij is omgegaan hier. Ik raad KPN aan niemand meer aan en zal dit verhaal voorleggen bij mijn vrienden en familie. 

Hi @Marnix Breek en welkom op het forum. Begrijpelijk dat je hier op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt. 😥

Vreemd dat de opzegging nergens terug te vinden was en dat een latere opzegging ook niet goed verwerkt lijkt te zijn. Je noemt dat er bijlagen zijn, maar die zijn hier op het forum niet toegevoegd. Heb je deze wellicht in een e-mail verstuurd en is deze tekst daar nog van, of zijn de bijlagen niet goed meegekomen? 

Zou je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik kijken hoe het er nu voor staat.