Skip to main content

Goedenavond ik ben al weken bezig om de online aankopen van m’n moeder proberen uit te zetten. Uren en uren in de wacht gezeten om iemand te kunnen bereiken. Moet je een bel afspraak maken ? En die bel afspraak kan je ook niet helpen, naar wel blijven afschrijven. BOEVEN zijn het heel die KPN. Ik ga de media verder opzoeken om dit aan het licht te brengen en alle nummers en zakelijk zijn dat er aardig wat opzeggen om naar een andere provider te gaan, hoop dat er vele zullen volgen

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Slobbengors54 . Daar zit geen woord Frans bij.  

Is het uiteindelijk wel gelukt om dit voor je moeder op te lossen?


Nee nog steeds niet men blijft maar elke maand €10 afschrijven toch ongelofelijk. Maar zit nog te wachten op verdere stappen, iets wat ik niet wil maar ik heb geen andere keus. Dit is waar KPN zelf om vraagt


@Slobbengors54 . Hopelijk heb je iets aan ons kennisbank artikel:

 

 

Zo niet, raad ik je aan om te bellen met 0800 0402.  Zij kunnen dan stap voor stap met jou proberen om het op te lossen. 

 


Dit werkt ook niet kan alleen betalingsmethoden toevoegen. Bellen werkt ook niet daar helpen ze je ook niet hulpwaardig naar buitenwereld maar ondertussen geld afschrijven weet genoeg klaar ermee


Reageer