Skip to main content

Heb 1 modem en 3 tv ontvangers samen in 1 doos retour gestuurd. Krijg nu herinnering dat jullie 1 tv ontvanger niet ontvangen hebben? 

Hallo @Rach75 , het gaat inderdaad nog regelmatig fout bij de afhandeling van retouren door “Logistiek”.

Zet je gegevens (Privé) in jouw forumprofiel, dan regelt een moderator hier dat ze geen herinneringen meer sturen. Heb je een track-en-trace nummer? Zet dat dan bij “Persoonlijke opmerkingen”.


Gedaan, dank je wel. Nu hopen dat het wordt opgelost door KPN 


Daar heb ik alle vertrouwen in. Houd wel rekening met een paar dagen wachttijd door een lagere personele bezetting bij de moderators (vakantietijd).


Hoi @Rach75. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik verwacht dat je hier niets meer van hoort. Als dit wel het geval is weet je mij te vinden. 😊


Hier hetzelfde probleem alles netjes ingepakt modem afstandsbediening tv ontvanger, keurig in zelfs nog de oude praktische verpakking, krijg ik een melding dat de ontvanger niet ontvangen zou zijn .zijn ze daar bij logistiek aan het slapen?  Overigens het duurde wat langer want afleveren bij een pakketpunt of automaat kon niet . Moest perse naar de Bruna verderop. Niet erg praktisch.