Skip to main content

Is het opnemen pakket duurder geworden, ik betaalde €4,99 per maand en nu €6,44 dat is €1,43 ineens omhoog! Ook voor interactieve tv met 1 ontvanger betaalde ik €10,- per maand en nu €12,90 dat is €2,90 omhoog, in totaal ben ik nu €4,33 per maand duurder uit! Ik vind dit echt niet normaal en heb hier ook geen bericht over ontvangen! Hopelijk is dit een fout.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic, verplaatst naar juiste board

Heb je gekeken op de specificatie hoe dit berekend is, als ik het zo bekijk wat je schrijft is je factuur datum anders geworden of is er een wijziging geweest in je pakket waardoor er anders gerekend is en je nu over een langere periode dan 1 maand betaald.


Hoi, fijn dat je het forum hebt gevonden.

Heel gek. Heb even bij mij gekeken en opnemen is 4,99 en kpn tv is 10,-- 

Plaats eens een foto of screenprint van je rekening zonder je privégegevens.

En zet je gegevens in je forumprofiel. Dan kan en zal een kpn moderator ook mee (gaan) kunnen kijken.


Hoi @Jantienegien, de prijzen van die pakketten zijn inderdaad niet gewijzigd. Ik ben net als Doornekamp en Peter benieuwd hoe het bij jou op de factuur staat, kan je daar een screenshot van delen (met je privégegevens verborgen)?

Heb je mogelijk de factuurdatum aangepast? Als dat gebeurt kan het zijn dat de factuur eenmalig over een iets langere periode gaat, en dat kan er voor zorgen dat het bedrag hoger lijkt.


Hoi @Jantienegien, de prijzen van die pakketten zijn inderdaad niet gewijzigd. Ik ben net als Doornekamp en Peter benieuwd hoe het bij jou op de factuur staat, kan je daar een screenshot van delen (met je privégegevens verborgen)?

Heb je mogelijk de factuurdatum aangepast? Als dat gebeurt kan het zijn dat de factuur eenmalig over een iets langere periode gaat, en dat kan er voor zorgen dat het bedrag hoger lijkt.

 


Leg maar uit waar het aan kan liggen want ik begrijp het niet!

 

Admin: quote verwijderd voor het overzicht


Is het opnemen pakket duurder geworden, ik betaalde €4,99 per maand en nu €6,44 dat is €1,43 ineens omhoog! Ook voor interactieve tv met 1 ontvanger betaalde ik €10,- per maand en nu €12,90 dat is €2,90 omhoog, in totaal ben ik nu €4,33 per maand duurder uit! Ik vind dit echt niet normaal en heb hier ook geen bericht over ontvangen! Hopelijk is dit een fout.

Als u het ziet waarom ik dan meer betaal voor het opnemen pakket en voor interactieve tv met 1 ontvanger dan hoor ik het graag!


Precies wat ik al dacht, je factuur periode is 8 dagen langer, van 17-2 t/m 25-3 ipv 17-2 t/m 16-3, wat een kalendermaand is.

 

 


Leg maar uit waar het aan kan liggen want ik begrijp het niet!

En dan nog een vraag ik betaal voor hussel internet 200 mb 64,52 euro terwijl ik overal zie dat her 50,- euro kost en ik dit de eerste keer er ook voor betaalde maar de laatste 2 maanden betaal ik 64,52.

Ik zat altijd bij ziggo maar had daar telkens storing en na wat onderzoek was ik bij kpn goedkoper uit dan bij ziggo en ben daarom ook overgestapt en inderdaad de eerste maand was ik goedkoper uit, heb daarna mijn abonnement aangepast van 100 mb naar 200 mb en het opnemen pakket erbij genomen en zou dan op 64,99 per maand zitten maar daar zit ik dus niet op! Ik weet dat ik dat ik die xbox game erbij had maar die heb ik niet meer en er zit 20,- euro herinnering kosten nu bij omdat ik het niet eens was met de rekening maar dat alles niet meegenomen zit ik nog niet op 64,99

Als iemand mij dit kan uitleggen hoe dit kan en dat het allemaal wel klopt hoor ik dat graag.

Groetjes Rein 

 

Admin: quote kleiner gemaakt voor het overzicht


Heeft u die 200 echt nodig??? 


Kijk eens welke periode erbij staat: 17 februari tot 25 maart. Dat is dus langer dan een maand. Daardoor zijn alle bedragen hoger.


Deze factuur gaat zo te zien inderdaad over een langere periode @Jantienegien, zoals @Doornekamp33 en @Nick83 al opmerken. Mogelijk is de factuurdatum veranderd waardoor de periode nu eenmalig langer was.

Of dat echt het geval is kan ik nog niet zien. @PeterG vroeg eerder of je je forumprofiel kon invullen maar daar zie ik nog niets staan. Kan je dat alsnog invullen en een seintje geven? Als je het alleen invult in de vakjes waar 'Privé’ bij staat is het alleen voor jou en ons moderators te zien.


Heeft u die 200 echt nodig??? 

 Deze woning is kamerbewoning en 8 personen maken gebruik van dit internet en eigenlijk weet ik niet wat het beste hierbij aansluit en of ik eventueel met 100mb ook een goede verbinding heb, misschien dat jij weet wat het beste is!

Ja ik had niet op de datum gelet van de factuur maar je hebt gelijk daarom betaal ik wat meer! Ik vind het overigens wel raar dat het nu 8 dagen meer is de vorige facturen zijn allemaal van de 17e tot de 16e van de volgende maand, zou het nu zo zijn dat ik misschien volgende maand van de 25e tot de 16e weer en dan een keer goedkoper uit ben ha ha.


Dan is 200 wel de beste keus met zoveel gebruikers. 


Ja ik had niet op de datum gelet van de factuur maar je hebt gelijk daarom betaal ik wat meer! Ik vind het overigens wel raar dat het nu 8 dagen meer is de vorige facturen zijn allemaal van de 17e tot de 16e van de volgende maand, zou het nu zo zijn dat ik misschien volgende maand van de 25e tot de 16e weer en dan een keer goedkoper uit ben ha ha.

Ik vermoed dat de factuurdatum is verplaatst, wat ik eerder al noemde. Ik ga er daardoor vanuit dat de volgende factuur over de periode van de 25e t/m de 24e gaat en vanaf dat moment ook blijft. Zonder de gegevens op je profiel kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen, maar het lijkt er heel sterk op.


Heeft u die 200 echt nodig??? 

 Deze woning is kamerbewoning en 8 personen maken gebruik van dit internet...

Als al die 8 personen er tegelijk gebruik maken, met thuiswerken en gamen enzo, dan is 200 mbit geen verkeerde keuze denk ik.