Skip to main content

Bellen voor een korting om je vaste nummer af te schakelen komt uit op een prijsverhoging omdat “Alles in 1“ een “ouderwets” abonnement is en geadviseerd  wordt omgezet naar Hussel.

Op de vraag of alles het zelfde blijft in dat eerste gesprek met toch behoud van vaste lijn is “JA” en puntje bij paaltje hebben ze ESPN afgesloten….

Nogmaals gebeld vandaag en alles is verkeerd gelezen en begrepen, kortingen met mobiele abonnementen wordt beloofd en wat blijkt nadat is ingeschakeld op de oude elementen van het vorige pakket….. TOCH een verhoging in BASISKOSTEN.

 

 

Hallo @69HE ,

Geen goed verhaal natuurlijk. Het zou zeker kunnen dat de bruto-prijs hoger is dan jouw oude abonnement. 

Mogelijk schijnt toch nog ergens de zon achter de horizon? 

Want mogelijk kun je gebruik maken van een entertainmentkorting van 5 euro per maand op een aanvullend pakket. 

En je hebt nu in ieder geval het pluspakket gratis. 

Mooier kan ik het niet maken…. 


Op de vraag of alles het zelfde blijft in dat eerste gesprek met toch behoud van vaste lijn is “JA” en puntje bij paaltje hebben ze ESPN afgesloten….

Dit komt doordat ESPN geen onderdeel was van het oude abonnement. U kreeg dit er gratis bij. Daardoor vergeten KPN medewerkers dat wel eens denk ik. Of ze dat bewust of onbewust doen weet ik niet. Ik weet niet hoe het weergegeven word op het scherm van de medewerker. 


Hallo @69HE, welkom op het KPN forum! Ik kan me voorstellen dat je hier raar van opkijkt. Toch ben je vaak goedkoper uit als je overstapt naar KPN Hussel en daarom wordt dit ook aangeraden. Wat @Nick83 kan inderdaad goed kloppen. Bij het oude abonnement kreeg je ESPN Compleet of het Pluspakket gratis als je KPN Internet en TV en KPN Mobiel combineert. Dit wordt inderdaad wel eens vergeten bij de overstap naar Hussel, maar geen ramp, want je kan het eenvoudig weer toevoegen aan jouw abonnement. En als je dan nog steeds KPN Internet, TV én Mobiel combineert, krijg je € 5,00 korting op jouw abonnement. Dit noemen we Entertainmentkorting. Daarnaast krijg je bij deze combinatie ook nog eens het Pluspakket gratis. Vaak ben je hierdoor onder de streep toch goedkoper uit.


Hallo @69HE ,

Geen goed verhaal natuurlijk. Het zou zeker kunnen dat de bruto-prijs hoger is dan jouw oude abonnement. 

Mogelijk schijnt toch nog ergens de zon achter de horizon? 

Want mogelijk kun je gebruik maken van een entertainmentkorting van 5 euro per maand op een aanvullend pakket. 

En je hebt nu in ieder geval het pluspakket gratis. 

Mooier kan ik het niet maken…. 

@69HE 

Kun je even precies opgeven wat je eerst betaalde en wat je nu betaalt? 

En welke componenten je hebt toegevoegd aan KPN Hussel? Dus bv ESPN, Spotify etc…  


TOCH een verhoging in BASISKOSTEN.

 

 

Hallo @69HE ,

Geen goed verhaal natuurlijk. Het zou zeker kunnen dat de bruto-prijs hoger is dan jouw oude abonnement. 

Mogelijk schijnt toch nog ergens de zon achter de horizon? 

Want mogelijk kun je gebruik maken van een entertainmentkorting van 5 euro per maand op een aanvullend pakket. 

En je hebt nu in ieder geval het pluspakket gratis. 

Mooier kan ik het niet maken…. 

@69HE

Kun je even precies opgeven wat je eerst betaalde en wat je nu betaalt? 

En welke componenten je hebt toegevoegd aan KPN Hussel? Dus bv ESPN, Spotify etc…  

@69HE 

In de bevestiging wordt alleen de bruto prijs genoemd zonder kortingen. In jouw woorden "BASISKOSTEN".

In de bevestiging zie je waarschijnlijk niet de 5 euro entertainmentkorting terug. Het kan zijn dat je daardoor alsnog goedkoper uitkomt.

Om dat te bevestigen hebben wij informatie nodig wat je nu precies aan jouw abonnement hebt gekoppeld. Kun je dat nog even opgeven? En wat je eerst betaalde en nu na de wijziging?