Skip to main content

Bizar hoe KPN met zijn vaste klanten omgaat

 

Ben al tientallen jaren klant bij KPN.

 

als je belt dan kan je voor 3 maanden 5 euro korting krijgen.. Zo zo KPN wat goed.

 

als nieuwe klant krijg je een goedkoper maandbedrag, een tv etc etc.   Logisch??

 

Inmiddels betaal ik als bestaande klant al ruim 7 euro meer dan iemand die nu een  Internet  aansluiting aanvrgaat, en krijg nog even een mail dat de prijs met 3.8% Omhoog gaat

 

bizar dit , en jammer dat je op deze manier met je vast klanten omgaat.

 

 

Alle providers hebben voor nieuwe klanten een welkomstcadeau of korting. Zo werkt het nou eenmaal. U heeft dat ook ooit gehad. 


U krijgt geen welkomskorting. Maar afgezien daarvan kunt u wel precies hetzelfde krijgen als een nieuwe klant. Dit kan door uw abonnement om te laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. U krijgt dan ook nieuwe tv ontvangers. 


Alle providers hebben voor nieuwe klanten een welkomstcadeau of korting. Zo werkt het nou eenmaal. U heeft dat ook ooit gehad. 

Ik vraag geen kado. Als KPN een prijslijst heeft van 50 Euro per maand. En Ik betaal 56 en straks nog eens 3.8% meer dan vind ik dat raar…

 

Ik vraag geen kadoo of degelijke. Ik verwacht dat ik voor 200MB net zoveekl betaal per maand als  de andere


Dus geen 6 maanden kortiong of degelijke. :)


Alle providers hebben voor nieuwe klanten een welkomstcadeau of korting. Zo werkt het nou eenmaal. U heeft dat ook ooit gehad. 

Ik heb het over de maandprijs zonder de kortingen ...


Net als bij verzekeringen en energie is het verstandig om goed te kijken of het abonnement nog bij u past. Heeft u die snelheid echt nodig? Bij normaal gebruik heeft u waarschijnlijk aan 100 genoeg. En kijk eens hier wat het aanbod is.


@cbn777 gewoon uw abonnement aan laten passeren naar de nieuwste abonnementsvorm. Opletten dat u niet verlengt. Want dan houd u uw huidige abonnement. U wilt de nieuwste abonnementsvorm. 


Reageer