Skip to main content

Als je net in het begin Een abonnement aan neemt  krijg je een flinke korting dan betaal je ook een paar maanden wat minder maar nu dat je klant bent moet je de hele pot betalen ik vind nog wel wat. Ik was aan het kijken bij andere, Het verbaast me wel want je betaalt veel minder! Ik ben tevreden met Jullie maar vind wel dat ik heel veel betaald

Maar dat was toch bekend toen je het contract tekende?! 


Ik vind ook dat ik veel betaal, maar aangezien ik tevreden ben en de concurentie mij geen goed aanbod geeft op de diensten blijf ik nog wel even, en inderdaad, ik wist wat ik na de korting ging betalen zoals @emielstroeve ook al zegt.

Kan goedkoper, maar goedkoop kan ook duurkoop zijn als je niet tevreden bent.😁


Als ik mijn huidige abo vergelijk met de concurrenten, komt, in mijn geval, KPN er nog steeds het voordeligst uit.

 


Hoi @Stefany en bedankt voor jouw berichtje :)

 

Allereerst mooi om te lezen dat je tevreden met ons bent! Het klopt dat iemand die nieuw klant wordt bij de start van het abonnement eenmalig gebruik kan maken van een zogenaamde welkomstaanbieding. Vroeger bestond dit eigenlijk altijd uit korting op het abonnement en de laatste jaren kan men zelf kiezen (korting of in plaats daarvan een mooi cadeau zoals gratis wifi versterkers). In de regel wordt dit altijd eenmalig aangeboden omdat het simpelweg niet uit kan om dit structureel aan te bieden, uiteindelijk is het niet meer dan een lokkertje. Als iemand zowel de mobiel als de vaste aansluiting bij KPN heeft ondergebracht dan krijgt men structureel voordeel in de vorm van korting op het mobiele abonnement, de mogelijkheid om onderling data te delen en een gratis zenderpakket.  Daarnaast kun je regelmatig in aanmerking komen voor leuke cadeautjes.