Skip to main content

Gisteren na 30 min in de wacht kon ik eindelijk een medewerker spreken. Ik wilde kijken wat de mogelijkheden waren aangezien mijn abonnement bijna verloopt.

Mijn werd voorstel gedaan om mijn abonnement op te zeggen en een andere collega kon gelijk voor mij een nieuwe abonnement afsluiten voor 30 euro de eerste 6 maanden en daarna 54 euro. Leek mij een goed voorstel. Vroeg aan de betreffende medewerker of er extra kosten aan verbonden zijn…. Nee hoor geen extra kosten. En je raadt het. Kreeg een mail met 25 euro aan aansluitkosten. Terug gebeld. En tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de collega’s iets aangeboden hebben en dus kon de deal niet doorgaan. Verschrikkelijk Kpn. Wat een afgang voor jullie.  Wat een personeel. 

Het was gewoon te veel korting en dan zegt backoffice dat het feest niet doorgaat. Niet leuk maar wel begrijpelijk.  Er moet geld verdiend worden uiteraard. 


Gaat dit om een thuisabonnement? Opzeggen en meteen opnieuw afsluiten kan daarbij helemaal niet. Als dat toch geprobeerd word, dan zal de backoffice dit waarschijnlijk ongedaan maken.

Opzeggen kan. U stuurt dan alle apparatuur terug. Pas daarna zou u opnieuw kunnen bestellen. Maar dan zit u dus zo 3 weken zonder internet en tv.

En dan nog krijgt u geen korting. U word pas als nieuwe klant gezien als u 6 maanden geen thuisabonnement gehad heeft bij KPN. Staat in de voorwaarden. 


Beste Nick,

het was voorstel van de medewerker. En het gaat idd om een thuis abonnement. 
Waar het mij omgaat is dat niet 1 maar twee medewerkers dit voorstel deden.  Misschien  de medewerkers beter inwerken 

grt