Skip to main content

Wij gaan met tv over van ziggo naar kpn, zitten nu met alles bij kpn. Ziggo 1 maand opzegtermijn dus per 29-7. Kpn kan niet later ingaan dan 7 juli dus betalen we 3 weken dubbel. Als ik nu de aansluitdatum vd tv-ontvanger later zet, wordt dan de ingangsdatum van t abo ook verlaat? Want dan zet ik alles op 28-7.

Bedankt alvast

Als je een ingangsdatum kunt kiezen bij KPN zou ik dat doen @Edri .

 


Ik kan alleen de aansluitdatum van de ontvanger wijzigen maar gaat dan de ingangsdatum mee of blijft dat gewoon 7 juli?


Ik kan alleen de aansluitdatum van de ontvanger wijzigen maar gaat dan de ingangsdatum mee of blijft dat gewoon 7 juli?

De aansluitdatum is/wordt dan tevens de ingangsdatum van het tv-abo @Edri .

Als het anders is lees ik het graag terug bij monde van een moderator.

 


Als u niet dubbel wilt betalen, waarom wacht u dan niet gewoon nog even met tv aanvragen bij KPN? 


@Nick83 omdat ze nu een superaanbod hadden 😁 maar dat kunnen ze maar 8 dagen vastzetten


Een superaanbod voor alléén TV @Edri , wat is dat aanbod dan ?

 


@Nick83 omdat ze nu een superaanbod hadden 😁 maar dat kunnen ze maar 8 dagen vastzetten

Dat is waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten. En voor zover ik begrijp bent u dat niet.


@Nick83 omdat ze nu een superaanbod hadden 😁 maar dat kunnen ze maar 8 dagen vastzetten

Dat is waarschijnlijk alleen voor nieuwe klanten. En voor zover ik begrijp bent u dat niet.

En dan nog, het is alleen een tv-abo nemen bij een bestaand KPN abo @Nick83 

Dus ik ben ook nog steeds benieuwd naar dat ‘superaanbod’ @Edri 


@Nick83

@N.N. 

Doet er toch niet toe wat ik ga betalen?? Voor ons was het een superbod, we gaan nu de helft minder betalen als eerst toen we ziggo en kpn hadden..…

Maar dat beantwoordt mn vraag toch niet? 😉


Als ik nu de aansluitdatum vd tv-ontvanger later zet, wordt dan de ingangsdatum van t abo ook verlaat? Want dan zet ik alles op 28-7.

Bedankt alvast

Hallo @Edri ,

Ja, je gaat voor de ontvangst van TV dan pas betalen vanaf 28 juli 2024.

Maar waarom zou je dat doen? Het gaat om 21 dagen. Stel dat je 7,50 per maand betaalt voor TV, dan scheelt het ongeveer vijf euro.   


Dan moet je ook niet over een super aanbod beginnen @Edri 

Dat roept dan de vraag bij medeforunleden op wat je dan voor voordeel hebt gehad.

 


@Noordzee bij ziggo betalen we 59 euro per maand incl espn en viaplay. Dus dat betalen we dan 3 weken onnodig, is toch 45 euro..…

@N.N. aanbod alles in 1 65 euro per maand. Nu betalen we internet 58, 3x mobiel abo en ziggo 60. Dus ja, voor ons een superaanbod 😏


@Nick83 juist omdat we geen nieuwe klant zijn kunnen ze het aanbod maar 8 dagen vastzetten 😉


aanbod alles in 1 65 euro per maand. 

Dat is wel zonder ESPN en Viaplay toch?


@Noordzee bij ziggo betalen we 59 euro per maand incl espn en viaplay. Dus dat betalen we dan 3 weken onnodig, is toch 45 euro..…

@N.N. aanbod alles in 1 65 euro per maand. Nu betalen we internet 58, 3x mobiel abo en ziggo 60. Dus ja, voor ons een superaanbod 😏

@Edri

Je kunt kennelijk zelf de aansluitdatum opschuiven. 

Maar of dat superaanbod dan nog steeds van kracht is? Daarvoor kun je het beste met 0800-0402 bellen. Zij alleen kunnen jou uitsluitsel geven. 

 

edit: 

@Nick83 juist omdat we geen nieuwe klant zijn kunnen ze het aanbod maar 8 dagen vastzetten 😉

 

Aha, inmiddels al gebeld…..

OK, dan zou ik die acht dagen vastzetten dan doen (acht dagen uitstel) en de korte periode die je dan dubbel betaalt maar voor lief nemen. 


Ben je er met hulp van de Community uitgekomen, @Edri?


Reageer