Skip to main content

ik heb een toestel nodig en wil mijn abonnement dat nu op maandelijks verlengbaar staat een toestel aanschaffen zonder crediet, bij de verlening kan je aangeven of je maandelijks, 1 of 2 jaar contract wil.

stel ik kies weer voor maandelijks, kan ik dan 3 maanden later weer het zelfde doen?

 

kon nergens een duidelijk antwoord vinden

Hallo @zijksnor ,

Ja, dat is mogelijk. 

Realiseer je wel dat je iedere maand dan extra geld betaalt als je kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement. 


dat realiseer ik me, tis wel handig om flexibiliteit te hebben.. verlengen op het juiste moment zeg maar zoals nu met unlimited super bv..

had je net voor 2 jaar verlengd dan piste je buiten de pot net als de 2 keer per jaar inflatie kosten


Een lening voor een telefoon is niet mogelijk met maandelijks opzegbaar. 

Van de bestel pagina 

❗️Als je voor een maandelijks opzegbaar abonnement kiest betaal je jouw smartphone in één keer.


dat was ook precies mijn punt, gewoon betalen voor toestel in 1 keer


De nieuwe abonnementen zijn net 3 dagen beschikbaar. Dan kun je zonder risico dat er weer nieuwe of wijzigingen komen toch met 1 jaar verlengen?


Hallo @zijksnor,

Van Sim Only naar een abonnement met toestel kan niet tijdens de eerste 3 maanden van een nieuw maandelijks opzegbaar abonnement. Dit is om fraude tegen te gaan. 
Na de 3 maanden ben je vrij om te doen wat je met het maandelijks opzegbaar abonnement wil. 


Ohja, een maandelijks abonnement is 3 euro duurder dan die voor 1 of 2 jaar. Dus net even nieuwe abonnementen missen of een 1 of 2 jarig abonnement… wat is dan voordeliger?

En binnen één jaar zullen de abonnementen niet wijzigen nu. Dus kan je best 1 jaar nemen, toch?

Vorig jaar zijn de abonnementen wat aangepast. Helaas had ik juni 2022 net voor 2 jaar verlengt. Sindsdien biedt mijn huidige abonnement ietsje minder GB ten opzichte van de prijs van afgelopen jaar.

En nu helemaal.

Maar ja, nog steeds meer dan genoeg in mijn abonnement.

En een eventuele verlenging gaat voor mij pas medio juni in. Dus ik ga me er niet druk om maken. Het is voor nu wat het is. Ik verleng altijd pas daags ná de einddatum. Nooit in de 120 dagen daarvoor.


Hallo @zijksnor,

Van Sim Only naar een abonnement met toestel kan niet tijdens de eerste 3 maanden van een nieuw maandelijks opzegbaar abonnement. Dit is om fraude tegen te gaan. 
Na de 3 maanden ben je vrij om te doen wat je met het maandelijks opzegbaar abonnement wil. 

Maar hij kiest niet voor Sim-Only. 

ik heb een toestel nodig en wil mijn abonnement dat nu op maandelijks verlengbaar staat een toestel aanschaffen zonder crediet, bij de verlening kan je aangeven of je maandelijks, 1 of 2 jaar contract wil.

stel ik kies weer voor maandelijks, kan ik dan 3 maanden later weer het zelfde doen?

 

kon nergens een duidelijk antwoord vinden

Hij wil een nieuw abonnement (verlenging) met toestel.