Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een vraag; 

Momenteel heb ik een glasvezel internet only verbinding van 50mb. Als ik via MIJKPN wil upgraden naar 100mb dan kost me dat € 52,14.

Echter als ik een nieuw abonnement afsluit (zonder acties) dan kost 100mb me € 45,50. Sterker nog; ik betaal nu voor 50mb een bedrag van € 47,87. Dus méér dan de huidige prijs van 100mb. Is dit niet een beetje krom? Hoe trek ik dit recht?

 

Hoi @rfrancocantero. Waarschijnlijk heb jij op dit moment nog een Hussel abonnement. Ik kan (zonder jouw gegevens) je niet precies vertellen waarin het verschil zit voor jou. Wellicht zitten er nu extra's in het abonnement waar je wel/niet gebruik van maakt. Het daarom verstandig om even contact op te nemen met onze klantenservice of langs een KPN winkel te gaan om de mogelijkheden te bespreken. Zij hebben ook de mogelijkheid om jouw abonnement te wijzigen naar een nieuwere abonnement. Het zou natuurlijk zonde zijn om te veel te betalen, terwijl je voor minder geld hetzelfde kan krijgen. 


Hallo Vikash,

 

En is dat iets wat wij samen online kunnen regelen? Heb niet echt veel zin om te bellen en een uur in de wacht te staan. Zo niet dan loop ik wel een keer langs in de winkel maar samen online zou handiger zijn ( en tegenwoordig toch ook moeten kunnen met onze technieken, toch? 😉)


Hoi. Via het forum kunnen en mogen de moderators helaas geen verlenging met nieuw abonnement verzorgen. Dit in verband met verificatie. 

Het kan alleen telefonisch of in een kpn winkel. Ik beide situaties persoonlijk contact. 

80 % van de winkels is ook op zondag open. 

http://kpn.com/winkel

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)

Maandag tot en vrijdag 08:00 - 18:00, zaterdag tot 17:00.


Reageer