Skip to main content

Ik had een hussel abonnement vroeg bij kpn een extra insteek digitenne kaart aan en ze hebben heel mijn abonnement er afgegooid en nu moet ik alles opnieuw installeren en krijg nu geen opneem pakket of ik moet er extra 4,99 voor bij beladen verschillende keren naar kpn gebeld en zeggen maar dit niet anders kan lijkt nergens op hoe ze met klanten omgaan bij kpn 

Ai. Dat was niet helemaal wat je wilde.

Maar heb je de insteekkaart genomen IN PLAATS VAN je interactieve tv? Dan is dit het resultaat inderdaad. Opnemen kan niet met Digitenne. Opnames kijken ook niet.

Voor interactieve tv kijken zonder kastje heeft kpn een app beschikbaar. Voor Samsung, LG en televisies met het Android-TV systeem.

Bij wijziging van een abonnement wijzigen de voordelen (die vervallen) en kunnen niet meer terug.

En heb je wel gecheckt of je tv überhaupt werkt met een Ci+ 1.4 module?!! En met zenders via DVB-T2 HEVC codering?


@Cornelus Welkom op het forum. 

Ik zie dat @PeterG je al goed op weg probeert te helpen. 

Ook zie ik dat je je forumprofiel al ingevuld had en er al meerdere klachten zijn geweest over hetzelfde onderwerp en dat er een vergoeding besproken is. 

Kan het kloppen dat je eerder 2 tv ontvangers had, en dat je 1 van deze ontvangers hebt omgeruild voor een Digitenne ontvanger? 

Daarmee komt dan inderdaad het opnemen pakket te vervallen. Mocht je dit dan wel weer willen gebruiken dan kun je of een extra tv ontvanger nemen (5 euro per maand) hier zit het opnemen pakket dan bij. 

Of je kunt het opnemen los afnemen, zoals je zelf al aangeeft.