Skip to main content

Ik ben al jaren klant van KPN en zie alleen maar aanbiedingen en kortingen voor nieuwe klanten voorbij komen. Ik zou graag als vaste klant ook in aanmerking komen voor een korting ipv een gratis film.

ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet

 

Hallo @sturk126,

Helaas gelden de aanbiedingen alleen voor nieuwe klanten.  KPN geeft aan vaste klanten ook wel eens voordelen weg. Recent (inmiddels verlopen) mochten mensen een zenderpakket naar keuze 3 maanden gratis proberen en ook deze maand kunnen mensen die mobiel hebben ook gebruik maken van 5GB extra data. Ook heeft KPN voor de voetballiefhebber een loting voor kaarten voor een voetbalwedstrijd via seaters.com/kpn. 

Het is niet zo dat KPN echt korting geeft in de zin van gratis tv's, soundbars, of 6 maanden aan vaste klanten. Dat doen andere providers ook echt eenmalig bij nieuwe klanten. 


Wat andere providers doen en niet doen, moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten. Waarom zou je willen, dat KPN hopeloos achter de conculega’s blijft aanhobbelen en geen eigen koers vaart? 

Die ‘gratis’ film moet natuurlijk maar net je smaak zijn. De voetbalkaartjes zijn leuk voor de voetballiefhebber, maar die kaartjes zijn natuurlijk makkelijke en goedkope weggevertjes. Een wat moet je een extra zenderpakket als je nauwelijks televisie kijkt en het basispakket al meer dan voldoende biedt. 

Kortom: waarom zou je als KPN-klant niet de keuze mogen hebben, af te zien van maandelijkse ‘cadeautjes’ een opnamepakket waarvan geen gebruik wordt gemaakt en een pluspakket waar niet naar gekeken wordt, in ruil voor korting?


@Berteman omdat het gewoon teveel geld kost.


@Joep1965, Wel erg kort door de bocht. Waarom kost dat teveel geld?

Even rekenen. Ik krijg nu maandelijks een cadeautje, een ‘gratis’ opnemen pakket (waar ik niets mee doe), en een ‘gratis’ pluspakket (waar ik niet naar kijk). 

Ik krijg nu dus maandelijks â‚Ĵ 11,99 ‘korting’, (zodat het opnemen en pluspakket ‘gratis’ zijn) en nog maandelijkse cadeautjes. Maar, ik heb dus geen behoefte aan zowel het opnemen als het pluspakket. 

Als ik nu van het opnamepakket en het pluspakket, die samen dus â‚Ĵ 11,99 kosten, afzie en in plaats daarvan â‚Ĵ 11,99 korting op de maandelijkse factuur krijg, dan kom ik echt op â‚Ĵ 0.00 verschil.Â