Skip to main content

Beste KPN.

Nu KPN vaste klanten een aanbieding doen voor een 2 jaarlijks tarief van 35 euro per maand gaan mijn nek haren toch echt overeind staan.

Ik ben al ik weet niet hoelang klant bij KPN (vanaf dat het HETNET was tijdperk) en ik ben toch zeker niet benaderd om ook van deze actie gebruik te mogen maken.

Ik voel mij zeker achtergesteld (gediscrimineerd) door KPN in deze.

Heb hierover gebeld  en van een medewerker moest een klacht indienen bij KPN. op de site.

En wat verbaasd mij ook nog dat dit niet eens via de site kan per mail!!!!

Dus KPN als vaste klant krijg je zeker niet meer voor je geld!

Nou beste KPN als u wilt reageren dan graag per mail en telefonisch. 

 

 

MVG,

Nou beste KPN als u wilt reageren dan graag per mail en telefonisch. 

Een reactie zal uitblijven vrees ik, tenminste… als ik het volgende topic zie - die zo'n 2 weken geleden gestart is - dan is er weinig reactie vanuit KPN en kan men hier ook lang op wachten.

 

Wat oudere (soortgelijke) topics laten ook niets anders zien.


Gelukkig is er concurrentie dus als u zich er niet fijn bij voelt kunt u gewoon naar een ander. 


Hoi @CRSVP, welkom bij ons op het forum. Voor bestaande klanten zijn er niet vaak dat soort acties inderdaad.

Vaste klanten kunnen gebruik maken van Combivoordelen door meerdere abonnementen te combineren: 

En maandelijks hebben we een Kadootje waar je gebruik van kunt maken, momenteel is dat deze:

Zodra er een nieuw Kadootje is wordt die op de beginpagina van het forum uitgelicht. Ook kan je je op kpn.com/kadootje aanmelden om per mail op de hoogte te worden gehouden.


Tjonge….. lekker veel combi……. heb ik niet nodig….. ben al de hele middag bezig om in contact te komen met KPN.

Mijn modem V10 is niet goed…… zeer slecht internet en diverse lampjes doen t niet.

 

Peter


Tjonge….. lekker veel combi……. heb ik niet nodig….. ben al de hele middag bezig om in contact te komen met KPN.

Mijn modem V10 is niet goed…… zeer slecht internet en diverse lampjes doen t niet.

 

Peter

Hallo @Peter 57 de kortste route is even bellen via 0800 0402.

 


Ook ik heb gebeld voor de korting omdat we al jaren bij KPN zitten, maar helaas.

Graag zou ik wegwillen bij Kpn maar dat is helaas zoals anderen hier op 't forum zeggen niet mogelijk omdat Kpn hier in het buitengebied het monopolie heeft.

Wij hebben hier heel slecht ontvangst! Maar betalen de hoofdprijs!


Hallo @Ladouce als je in een erkend buitengebied woont volgens KPN heb je behalve de modem ook recht op een aanvullende 4G-router die de snelheid beter kan maken.

Maak jij daar wel gebruik van?

En zo ja, is dat een router waarop je een externe antenne aan kunt sluiten voor een betere verbinding?

Zo ja, heb je dat ook gedaan?

Â