Skip to main content

Goedemiddag,

Van de week waren er studenten in onze wijk deur aan deur aan het verkopen. Nu hou ik daar persoonlijk niet van alleen was de aanbieding wel zo dusdanig gunstig dat ik hier wel op in wil gaan

Alleen nu kan ik via KPN niet dezelfde aanbieding krijgen. Hoe kan ik deze aanbieding toch nog krijgen?

 

Hallo @Margriet Naaijer ,

Ik zou daar persoonlijk nooit op ingaan. Het forum staat vol met topics met klachten en slechte ervaringen met betrekking tot verkoop aan de deur.  

Want waarom zo het aan de deur goedkoper zijn dan via de website of via 0800-0402? 

Mijn advies is dus zelf jouw abonnement regelen via de website of via 0800-0402.

 

Wil je dat niet? : Pak je fiets, rijdt de hele stad door en ga op zoek naar die studenten. 

 

 


Hi @Margriet Naaijer! Super tof dat je KPN klant wilt worden! En begrijpelijk dat je daarbij de best mogelijke aanbieding zoekt. 

In dit geval kan ik (nog) geen beloftes maken. Wel wil ik voor je zien of ik contact kan krijgen met de partij die je het aanbod heeft gedaan.

Als je in je profiel je postcode en huisnummer neerzet, je mobiele nummer en een e-mailadres waarop we je kunnen bereiken dan ga ik voor je op zoek. Laat ook even weten wat het aanbod is dat je is gedaan. Niet geschoten is altijd mis toch?Â