Skip to main content

Ik had gekozen voor de overstapservice van KPN. Nu heb ik de rekening van KPN ontvangen voor de maand januari. Maar mijn oude provider heeft mij ook een rekening gestuurd voor de maand januari.

Mijn KPN was ingegaan op de 21e. Mijn oude provider stuurt de rekening op de 24e.

Er is blijkbaar een miscommunicatie geweest in het overzetten van mijn provider en ik probeer met beide kanten in contact te komen. Maar ik zou het bijzonder slecht vinden als ik voor beide providers in dezelfde maand moet betalen als ik gebruik maakt van de overstapservice.

Hallo @KenHop, welkom op het KPN forum! Leuk dat je voor KPN gekozen hebt! Ik begrijp dat je bij jouw overstap gekozen hebt voor de KPN Overstapservice, maar nu heb je toch nog een factuur van jouw oude provider ontvangen, nadat jouw nieuwe abonnement al ingegaan is. Ik kan me voorstellen dat je daar vreemd van opkijkt. Als je van ons een bevestiging van de Overstapservice hebt ontvangen, dan hoef je uiteraard niet dubbel te betalen. Mijn advies aan jou is om het oude abonnement bij de oude provider zelf op te zeggen. Wanneer je dit hebt gedaan, kun je een e-mail sturen naar correctie-overstap@kpn.com. In deze e-mail vermeld je het volgende:

  • klantnummer KPN
  • uitleg situatie
  • bewijs (facturen en opzegbevestiging)

Kom je er zo uit?