Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb zojuist Prime geactiveerd voor drie maanden gratis.  Maar mijn afstandsbediening is kapot (heb een nieuwe besteld gisteravond) 

Maar als ik prime nu via mijn LG tv start, zie ik: 1 maand gratis en daarna €4,95.  
 

wat doe ik verkeerd? 

Hoi @Ziet ,

Vervelend dat je afstandbediening kapot is gegaan, maar dat er gelukkig een nieuw exemplaar naar je onderweg weg, want zonder afstandbediening kun je tegenwoordig nog maar weinig.

Omtrent Prime, heb je de stappen doorlopen om Amazone Prime goed te kunnen activeren binnen jouw KPN Thuis abonnement?

Klik voor het stappenplan op de volgende link: Activeer Amazone Prime bij KPN

De melding die je nu te zien krijgt op je LG Televisie, is de actie die je direct bij Amazone Prime krijgt, als je direct bij Amazone Prime een abonnement afneemt.
Dit staat helemaal los van de speciale kortingsactie die je bij KPN krijgt.

Dus volg de stappen in de bijgevoegde link, en dan zou het goed moeten gaan.


Ja ik heb de stappen doorlopen, maar doordat de afstandsbediening het niet meer deed ben ik naar prime gegaan op mijn tv.  
dat was dus fout.  
hopelijk kan ik dat nog veranderen als ik de nieuwe afstandsbediening krijg. 
 

bedankt voor het antwoord 


Omtrent Prime, heb je de stappen doorlopen om Amazone Prime goed te kunnen activeren binnen jouw KPN Thuis abonnement?

Klik voor het stappenplan op de volgende link: Activeer Amazone Prime bij KPN

De melding die je nu te zien krijgt op je LG Televisie, is de actie die je direct bij Amazone Prime krijgt, als je direct bij Amazone Prime een abonnement afneemt.
Dit staat helemaal los van de speciale kortingsactie die je bij KPN krijgt.

Dus volg de stappen in de bijgevoegde link, en dan zou het goed moeten gaan.

 

Ja ik heb de stappen doorlopen, maar doordat de afstandsbediening het niet meer deed ben ik naar prime gegaan op mijn tv.  
dat was dus fout.  

 

Log op de app van Prime in de tv in met dezelfde gegevens als je gebruikt hebt op de app in de ontvanger.


Omtrent Prime, heb je de stappen doorlopen om Amazone Prime goed te kunnen activeren binnen jouw KPN Thuis abonnement?

Klik voor het stappenplan op de volgende link: Activeer Amazone Prime bij KPN

De melding die je nu te zien krijgt op je LG Televisie, is de actie die je direct bij Amazone Prime krijgt, als je direct bij Amazone Prime een abonnement afneemt.
Dit staat helemaal los van de speciale kortingsactie die je bij KPN krijgt.

Dus volg de stappen in de bijgevoegde link, en dan zou het goed moeten gaan.

 

Ja ik heb de stappen doorlopen, maar doordat de afstandsbediening het niet meer deed ben ik naar prime gegaan op mijn tv.  
dat was dus fout.  

 

Log op de app van Prime in de tv in met dezelfde gegevens als je gebruikt hebt op de app in de ontvanger.


Ik kan juist niet in de app van de ontvanger, daarom ben ik naar de app van mijn televisie gegaan, dus dat is er mis gegaan.  
 

ik wacht even op mijn nieuwe afstandsbediening, kan ik zelf dit topic sluiten?