Skip to main content

Ik probeer al twee dagen mijn factuurnummer voor het product “mobiel” aan te passen. Ik heb twee mobiele telefoonnummers onder mijn producten staan. Een voor mezelf en een voor mijn zoon. Van beide moeten de bedragen van een andere factuurnummer worden afgeschreven, maar dat lukt helaas bij KPN niet.

Beste meelezers van KPN:  graag jullie hulp hierbij.

Ik probeer al twee dagen mijn verhuizing door te geven voor het product “mobiel”, maar helaas. Ik krijg iedere keer de melding dat er een technische storing is.

Lijkt mij toch echt niet het geval.

Beste KPN meelezers:  hoe krijg ik mijn adres aangepast op mijn product “mobiel” 

 

vriendelijke groet

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @Teleurgestelde Rob 

 Van beide moeten de bedragen van een andere factuurnummer worden afgeschreven

Je bedoelt waarschijnlijk banknummer?

Dan zou je 1 mobiel abo op naam van je zoon moeten zetten en wordt het van zijn bankrekening afgeschreven.

Succes.

 


Bankrekeningnummer. Dat kunt u gewoon wijzigen in MijnKPN dacht ik…

In de app kan het in ieder geval.


Bankrekeningnummer. Dat kunt u gewoon wijzigen in MijnKPN dacht ik…

In de app kan het in ieder geval.

Hallo @Nick83 , dat geldt dan voor beide abo's en dat wil @Teleurgestelde Rob juist niet.

 


Bankrekeningnummer. Dat kunt u gewoon wijzigen in MijnKPN dacht ik…

In de app kan het in ieder geval.

Hallo @Nick83 , dat geldt dan voor beide abo's en dat wil @Teleurgestelde Rob juist niet.

 

Er zijn 2 abonnementen. Want 1 abonnement met 2 mobiele nummers kan helemaal niet bij KPN particulier. Beide abonnementen heeft @Teleurgestelde Rob in MijnKPN staan denk ik. Misschien ontvangt die ook 1 factuur van de mobiele nummers. Dat kan ook nog. Maar het zijn nog steeds 2 abonnementen. 


Nu nog graag een reactie van @Teleurgestelde Rob en we weten precies wat de bedoeling is, anders wordt het gissen en daar schiet niemand iets mee op.

 

 


Hoi @Teleurgestelde Rob .  Kun je de vragen hierboven beantwoorden?


Aan allen die meedenken,

Ik heb in mijn KPN inderdaad twee abonnementen voor een mobiel nummer. Nu moet het maandbedrag van beide abonnementen beide van een ander bankrekeningnummer (excuus; ik had idd factuurnummer gebruikt).

Dus mobielnr. 123 moet van rekening ABC

En mobielnr. 987 moet van rekening XYZ

Maar dat lukt mij dus niet. Als ik bij een van beide het nummer aanpas, dan zie ik de wijziging bij beide nummers doorgevoerd…...


Dan uw profiel invullen:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan @Erwin_ meekijken.


@Teleurgestelde Rob  Er staat een postcode + huisnummer in je profiel. Maar daar kan ik geen KPN producten op vinden. Kun je hier nog eens naar kijken?


Check nog maar een keer. 

Moet nu goed zijn, ik had één verkeerde letter erin gezet 


Ik zie twee nummers :

06xxxxx829

06xxxxx080

 

ééntje daarvan moet van een ander iban betaald worden, begrijp ik? Kun jij mij via een privébericht laten weten wat er precies aangepast moet worden?


Beste lezers, ik sta voor exact dezelfde uitdaging. KPN gebeld en zeggen al dagen een wijziging doorgevoerd te hebben, tot nu toe geen resultaat. Benieuwd hoe het is opgelost bij @Teleurgestelde Rob Teleurstellende Rob @Erwin_ 


Excuus voor de late reactie, @RJ Borst .   Is de situatie nog steeds hetzelfde bij jou?


Beste Erwin, gisteren, tijdens mijn 4e telefonische poging, lijkt het gelukt te zijn. Als ik online inlog op mijnkpn zie ik het juiste rekeningnummer bij het juiste telefoonnummer, als ik in de app kijk helaas nog niet. Ik wacht even komende faktuur af. Dank voor het reageren!


Beste Erwin, afgelopen week zijn beide abonnementen weer van hetzelfde rekeningnummer afgeschreven. Wil je me alsjeblieft helpen om dit op te lossen?


@Erwin_ kan je me alsjeblieft helpen?

 


@RJ Borst .  Kun jij in je profiel neerzetten welke IBAN bij welke abo hoort? En mij daarna hier een seintje geven?  Graag de iban volledig uitschrijven. 


Beste @Erwin_  zojuist profiel bijgewerkt. Onder kop 'opmerkingen prive' uitgelegd wat de bedoeling is.

Hopelijk kan je me helpen.


@RJ Borst .  Zie je privéberichten.    Omdat er twee nummers onder het klantnummer hangen komt er een hoop bij kijken als we één van die nummers via een andere IBAN willen laten betalen.

Ik heb alle info naar je doorgestuurd zodat je zelf kunt beoordelen of het zinnig is om dit te doen.