Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb zo'n zelfde situatie nu.

Mijn telefoon besteld en betaald op 11-01-2024.

De telefoon wordt 15-01-2024 bezorgd, werd nergens gemeld dat dit dan op de bon kwam te staan anders zou ik wel gezorgd hebben dat ik hem de 12e op een of andere manier had kunnen aannemen (was enigste andere optie, zaterdag 13-01 werd niet aangeboden).

Nu zit ik dus met een bon waarop een aankoopdatum staat van 15-01-2024.

Hoe krijg ik dit opgelost, de klantenservice zegt gewoon doodleuk dat kan niet meer en doen verder geen poging om het te veranderen..

Met vriendelijke groet, 

 

Janine 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Janine85 

Welkom op het Forum van KPN.

Een KPN moderator kan hiervoor binnen jouw klantgegevens kijken, wat hierin nog mogelijk is, en je vervolgens voorzien van een passend antwoord.
 

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller gaan.


Ik heb mijn gegevens aangepast


Hi en welkom op ons forum @Janine85.

Ik snap dat je graag gebruik wilt maken van een promo, als je die gezien hebt. Gewoonlijk ontvang je een bestelbevestiging van de datum waarop je de bestelling geplaatst hebt, en voor zover ik weet kan je die gebruiken voor promo acties. Dat hangt er even van af waar de fabrikant of aanbieder precies om vraagt.

Als de bon écht niet klopt, dan raad ik je toch aan om nogmaals te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Alleen via die weg van de juiste verificatie gedaan worden, via het forum is dat helaas niet mogelijk.


Ik kan helaas de bestelbevestiging niet gebruiken omdat daar nergens het ean nummer genoemd wordt.

Ik wil de klantenservice best nog een keer bellen maar vond het zeer vervelend dat mij gewoon steeds gezegd werd dat de bon niet aangepast kon worden omdat het allemaal automatisch gaat en niemand daar iets aan kon veranderen. Vond ik een heel kortzichtig antwoord en stemde mij ook niet vrolijk. Zeker omdat ik dan op dit forum lees dat iemand het wel voor elkaar heeft gekregen. Vond het gewoon van de medewerker aan de telefoon een heel vervelend antwoord en helemaal niet meedenkend. 


@Janine85 Ik snap wat je bedoelt. Heb je hierover al eens contact gehad met de aanbieder van die promo actie? Het lijkt me toch dat ze deze vraag vaker krijgen, omdat meer mensen het toestel later ontvangen dan dat ze 'm besteld hebben. Dat is vrij normaal. Ik zou denken dat ze daar wel een oplossing of mogelijkheid voor hebben.


Maar het probleem ligt niet bij Samsung. Die zijn heel duidelijk, je moet het toestel aankopen binnen de actie periode dan krijg je de promotie. Kpn zet niet de aankoopdatum op de bon maar de bezorgdatum dus probleem ligt bij KPN. Ik wil gewoon de aankoopdatum op de bon en niet de bezorgdatum. 


@Janine85 Het was puur een suggestie, eigenlijk alleen uit interesse.

Als de bon niet klopt of aangepast moet worden, dan adviseer ik je nogmaals om te bellen met onze klantenservice. We hebben via het forum die optie niet, onder andere doordat we via deze weg de benodigde verificatie niet kunnen doen. Onze klantenservice kan je daar verder mee helpen.