Skip to main content

er is een Facebook groep
Leuke bespaar tips

 

Ik zie berichten van mensen zoals

Even met KPN gebabbeld....
Nu 6 maanden korting van 
€ 15 per maand op het 
maandabonnement 👍🏻 

 

Alleen door zeggen van plan te zijn om over te stappen… Ik wil dat ook, niet gek.. ik ben vaste klant al jaren, vorig jaar is mijn man overleden en heb ik het op mijn naam laten zetten en ik had gevraagd of er een aanbieding was.., er zou contact worden opgenomen met me.. nu een jaar en een paar maanden later...niets ..nada.. noppes.. en nu lees ik dat mensen dit voor elkaar krijgen zeg ik.. dat wil ik ook.. simpelweg omdat dat me beloofd is.. na jaren goede klant te zijn krijg ik niet anders dan éen keer een aanbieding als ik kpn mobiel neem dat ik vijf euro korting krijg in de maand… Ik heb youfone en ik betaal 7.50 in de maand voor het hele gebeuren… (mobiel) dus schiet ik er niets mee op.. maar andere aanbiedingen hoor ik niets van.. Ben een slechte beller en ik wilde mailen voor contact maar het kan alleen op deze manier… dus tadaaa.. hier ben ik met.. dat wil ik ook !!… 

 

in afwachting

Hallo @klapgymp075 ,

Op het forum ga je geen kortingsafspraak kunnen maken. 

De enige kans voor jou is om morgen vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402. En dan vragen naar een verlengingsaanbod voor je thuisabonnement. Geen idee of het je lukt. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar je kunt het proberen. 

 


Er is maar een afdeling die dit eventueel zou kunnen en die zit verstopt achter 0800-0402 zoals Noordzee zegt. Maar volgens mij zijn die al een hele tijd geleden met strooien van kortingen.