Skip to main content

Aangezien er niet naar de KPN gemaild kan worden probeer ik het via deze weg.

 

Binnen de zichttermijn heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik heb mij toch bedacht en wil graag onder dezelfde voorwaarden klant blijven

Op 20-06-2024 heb ik met de KPN gebeld om de opzegging te annuleren, zoals ook op de website is aangegeven.

De medewerker gaf aan dat dit niet mogelijk is.

Dat vind ik nogal vreemd. 

Ik zou dan opnieuw een bestelling moeten doen.

Krijg dan opnieuw alle apparatuur en moet de huidige apparatuur terugsturen.

Ook kon zij niet aangeven of het welkomstcadeau wat ik heb gekozen dan nog mogelijk is  

 

Is er misschien iemand die weet of er een manier is om toch klant te blijven, ipv alles opnieuw in gang te zetten?


Dit moet dus gewoon kunnen, bel nog een keer en vraag naar de afdeling opzeggingen!

Klantenservice: 0800-0402


Nogmaals gebeld. 

Het kan echt niet teruggedraaid worden. 
Ik kan alleen opnieuw een bestelling doen. 
Het is dan niet anders. 
 


Nogmaals gebeld. 

Het kan echt niet teruggedraaid worden. 
Ik kan alleen opnieuw een bestelling doen. 
Het is dan niet anders. 
 

Dat zal dan zijn omdat je abonnement nog niet actief was, als iets nog niet actief is kunnen ze het niet terug draaien. 


Bedankt voor het antwoord.
Het abonnement is wel actief en gebruikt voor 13 dagen. 

Vraag mag worden gesloten, ik weet niet hoe het moet😃


Welkom op de community @Jetjeej, topics sluiten we niet. Ze sluiten automatisch als ze een tijdje geen nieuwe reactie hebben gehad. 

Het klinkt alsof de opzegging al te ver was gevorderd om nog tegen te kunnen houden, in dat geval kan het gebeuren dat het niet meer teruggedraaid kan worden. Een nieuwe aanvraag is op dat punt inderdaad de enige optie om weer verbinding te krijgen.


Reageer