Skip to main content

Gedurende de looptijd van het contract ben ik overgestapt op een huur Fritz modem/router en de originele teruggestuurd. Tot zover is er niets aan de hand.

Na afloop van het contract is de TV-ontvanger + Fritz modem in dezelfde retour doos teruggezonden. Nu blijf ik per e-mail herinneringen ontvangen dat de TV-ontvanger aangekomen is maar de modem niet.

Ook na telefonisch contact, circa 2-3 weken geleden, waarin ik de situatie heb uitgelegd en de medewerker het in orde zou maken blijf ik deze mails ontvangen. 

 

Oh, wat lastig.

Heb je je forumprofiel hier zo volledig mogelijk ingevuld? Dan zal een kpn moderator, die hier ook actief zijn, naar kijken. En waarschijnlijk in je gegevens bij kpn zelf gaan aangeven dat alles al retour is.


Bedankt voor je reactie PeterG. Het profiel is zo volledig mogelijk ingevuld. In MijnKPN zie ik die optie niet maar misschien moet ik de leesbril erbij opzetten.


Dan zal een kpn moderator, die hier ook actief zijn, naar kijken. En waarschijnlijk in je gegevens bij kpn zelf gaan aangeven dat alles al retour is.

De kpn moderator moet die gegevens bij je administratieve gegevens vermelden. Die kan jij niet zien of zelf invulllen.


Bedankt voor de toelichting. Ik wacht het af.


@Vikash @Alexandra @Maja_ kan een van jullie a.u.b. helpen?


@Efred ik heb een melding voor je gemaakt. Daarmee moet het klaar zijn met de herinneringen. Mocht je om welke reden toch nog eentje krijgen met een verzenddatum van na 21 juni, laat het dan hier weten. Maar als alles goed is moet met het met deze melding opgehouden zijn met de herinneringen. 🙂 


Hartelijk dank Bram!