Skip to main content

Ik heb over het algemeen goede ervaringen gehad met de service bij kpn. Ik heb mijn internet abonnement op moeten zeggen Ivm verhuizing. Bij het leeghalen van het huis is het internet modem naar de milieu straat gebracht. Ik kan het oude modem dus niet meer terugsturen. Toen ik contact heb opgezocht met de klantenservice hoorde ik enkel dat ik nu een boete kan verwachten en werd verder niet verder geholpen. Ik zou graag dit zo goed mogelijk willen afhandelen. Wie kan mij wel hierbij helpen?

Je hebt de spullen in bruikleen, zijn en blijven eigendom van KPN. 

Je lease auto breng je toch ook niet naar de sloop als het leasecontract voorbij is? 


Dat begrijp ik. Ik wil alleen weten wat voor boete ik kan verwachten en zou graag door kpn hierbij begeleid worden om het zo goed en snel mogelijk af te handelen


De boete is de vervangingswaarde. 

Tja, wat kost een modem. De v10, v10a en 12 zijn reguliere. Die zullen volledig in rekening gebracht worden. Want hij kan nu niet naar een andere klant. 

De oudere deels.

Voor een tv ontvanger zal het rond € 130,00 zijn. Met een modem verwacht ik ook zoiets. 


Hoi @juliettefey . Tja.  Het klopt dat dit spullen zijn die je in bruikleen hebt. 

Maar ik kan me voorstellen dat je hier even niet bij hebt stilgestaan. 

Kun je jouw profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Beste Erwin, Dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel aangevuld, ik hoor graag van u!

 

 


@juliettefey Ik maak een aantekening voor logistiek. 

Je krijgt standaard 2 aanmaningen. Daar zou het dan bij moeten blijven en je hoeft je er verder niks van aan te trekken. Zo niet, laat het hier even weten.Â