Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben sinds 10 maart overgestapt en heb de dag nadat ik de retourdoos ontvangen heb netjes de gevraagde spullen (modem, 2 TV ontvangers en 3 adapters) samen in deze doos teruggestuurd.  Hiervan heb ik het verzendbewijs van PostNL

Gisteren heb ik een herinneringsmail ontvangen met de boodschap dat jullie het modem hebben ontvangen, maar de 2 TV ontvangers nog niet, terwijl deze samen met de adapters in dezelfde doos zaten???

Hoe kan dit? Ik neem aan dat nu niets meer hoef te doen.

P.S. is er ook nog een gewoon telefoonnr. waarop ik de klantenservice kan bereiken?

 

Hi @E. J. A. Caris, we horen dit wel vaker. Volgens mij wordt er bij ons logistieke centrum dan een verkeerde afboeking gedaan waardoor niet alle apparatuur retour gemeld wordt.

Je mag de herinnering negeren hoor, aangezien je wel degelijk alles in de doos hebt gestopt 🙂 (en als er een 2e herinnering volgt, die ook!)

Verder kan je ons bereiken op ons gratis nummer 0800 - 0402!


Hier idem dito vandaag, alles in 1 doos gedaan en alleen het modem ontvangen volgens de mail..


Voor jou geldt hetzelfde @Birdy D, excuus voor het verwarrende bericht hierover vanuit ons, je mag de herinneringen negeren!

 


Wordt het niet eens tijd dat er in het logistieke centrum orde op zaken wordt gesteld?

Die tv ontvangers worden dus, zoals hier met enige regelmaat te lezen is, heel vaak niet afgeboekt. Waar blijven die ontvangers? 


Die zullen wel goed verwerkt worden @j3roentje, het is puur iets in de administratie dat niet goed verwerkt wordt! Onze logistieke afdeling verwerkt heel erg veel pakketten per dag en het komt af en toe voor dat er een foutje wordt gemaakt bij het administratief afhandelen van een pakketje. Gaat maar om een heel klein percentage gelukkig 🙂


ik heb zojuist ook een dergelijke melding ontvangen. het modem is wel ontvangen maar de twee ontvangers niet. ik zal de melding dan ook maar negeren?

 


Je mag de melding negeren @Raymond3, excuus voor de verwarring die hierdoor ontstaan is!


Ook ik krijg vandaag een herinnering, ondanks dat ik op 22 aug j.l. via een PostNL servicepunt twee tv-ontvangers met bijbehorende netstroomadapters heb teruggestuurd naar KPN (adres: Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn). De herinnering meldt dat KPN één tv-ontvanger heeft ontvangen, maar de tweede nog niet. Voor de volledigheid meldt ik dit hier, maar ik zal de herinnering(en) gezien uw eerdere antwoorden verder negeren.


Bedankt voor het melden @Joost T., je mag het verder inderdaad negeren!