Skip to main content

Goede middag,

Ik heb het tv gedeelte opgezegd van mijn abonnement (overgestapt naar NLziet omdat ik problemen bleef houden met de KPN tv ontvangers). Nu kreeg ik een retourdoos voor de tv ontvangers en deze heb ik gelijk netjes teruggestuurd.

Dit is nu bijna een maand geleden.
Echter krijg ik vandaag een herinnering dat ik de apparatuur nog moet terugsturen.
Dit heb ik dus allang gedaan, wat moet ik nu doen?

Groetjes Kees.

Hallo @knorde ,

Je hoeft helemaal niets te doen. De retourafdeling heeft regelmatig een achterstand in de verwerking van de retouren. Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. 
 

Bewaar voor de zekerheid wel het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen bij het post-nl-punt.


Hallo @knorde ,

Je hoeft helemaal niets te doen. De retourafdeling heeft regelmatig een achterstand in de verwerking van de retouren. Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. 

Daar heb ik uiteraard alle begrip voor maar waarom sturen ze dan wel die berichten?
Ik kan begrijpen dat dat automatisch gaat maar laat ze dan de interval van de mails wat verder uit elkaar zetten. Ik vind het namelijk geen fijn idee, straks krijg ik een boete of wat dan ook.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.


Hi @knorde,

Ik snap de zorgen dus goed dat je het hier even meldt! Het kan bij het retourcentrum soms een beetje mislopen met het koppelen van de apparatuur die binnenkomt, aan de abonnementen waar de apparatuur bij hoort. Je mag de herinnering(en) hierover negeren, aangezien je het wél retour hebt gestuurd zal er geen sprake zijn van een boete 😊


Hi @knorde,

Ik snap de zorgen dus goed dat je het hier even meldt! Het kan bij het retourcentrum soms een beetje mislopen met het koppelen van de apparatuur die binnenkomt, aan de abonnementen waar de apparatuur bij hoort. Je mag de herinnering(en) hierover negeren, aangezien je het wél retour hebt gestuurd zal er geen sprake zijn van een boete 😊

Bedankt voor je reactie!

Ik moet zeggen dat ik het wel fijn zou vinden als de herinneringen stoppen. Het voelt niet prettig als dit doorgaat. Gelukkig heb ik het verzendbewijs nog (hoelang moet ik deze overigens nog bewaren?).

Kortom, kunnen jullie nakijken waar het pakket gebleven is en mij een bevestiging sturen dat alles binnen is?


Als je de track&trace code bekijkt, kan je zien op welke dag (en zelfs tijdstip) het pakket is afgeleverd bij ons retourcentrum. De track&trace levert dus het bewijs dat je pakket binnen is gekomen 😊 Dat het vervolgens administratief mis gaat aan onze kant, dat is niet iets waar jij wat aan kunt doen dus je hoeft je écht geen zorgen te maken! Je mag hier anders wel even een foto plaatsen van het verzendbewijs, dan heb je hem ‘zwart op wit’ en hoef je hem verder niet meer fysiek te bewaren. 

Het stopzetten van het automatische proces voor de herinneringen, dat is helaas niet mogelijk ook al zijn ze onterecht 😬


Als je de track&trace code bekijkt, kan je zien op welke dag (en zelfs tijdstip) het pakket is afgeleverd bij ons retourcentrum. De track&trace levert dus het bewijs dat je pakket binnen is gekomen 😊 Dat het vervolgens administratief mis gaat aan onze kant, dat is niet iets waar jij wat aan kunt doen dus je hoeft je écht geen zorgen te maken! Je mag hier anders wel even een foto plaatsen van het verzendbewijs, dan heb je hem ‘zwart op wit’ en hoef je hem verder niet meer fysiek te bewaren. 

Het stopzetten van het automatische proces voor de herinneringen, dat is helaas niet mogelijk ook al zijn ze onterecht 😬

Bedankt voor je reactie!

Fijn dat ik mij geen zorgen hoef te maken.
Kan ik het verzendbewijs ook via een PB sturen zodat het niet openbaar op een forum staat?
Daarnaast ook nog even de vraag hoe KPN weet dat het bij mij in orde is. Als de herinneringen doorgaan hoe weet ik dan zeker dat het niet gefactureerd gaat worden?


Via een pb kunnen geen afbeeldingen gedeeld worden helaas, maar gelukkig kan het geen kwaad om hem hier openbaar te delen! Op het verzendbewijs staan géén gegevens van jou, ons retouradres staat er op vermeld en die is niet geheim 😊

Mocht je méér dan 3 herinneringen krijgen trek je dan weer even aan de bel hier? Ik verwacht het niet, maar mocht het toch gebeuren dan ga ik er dan alsnog werk van maken. 


Via een pb kunnen geen afbeeldingen gedeeld worden helaas, maar gelukkig kan het geen kwaad om hem hier openbaar te delen! Op het verzendbewijs staan géén gegevens van jou, ons retouradres staat er op vermeld en die is niet geheim 😊

Mocht je méér dan 3 herinneringen krijgen trek je dan weer even aan de bel hier? Ik verwacht het niet, maar mocht het toch gebeuren dan ga ik er dan alsnog werk van maken. 

Wederom bedankt voor je (snelle) reactie!

Ik kreeg zojuist de bevestiging binnen dat de apparatuur in goede orde ontvangen is.
Eind goed al goed, bedankt voor het meedenken!


Kijk aan, heel fijn @knorde! Dan kan je er nu zeker van zijn dat het goed is afgehandeld 😃


Reageer