Skip to main content

Ik heb alle apparatuur in 1 doos retour gestuurd. Modem, ontvangers, afstandsbedieningen en zelfs mijn 2 wifi ontvangers. Nu krijg ik een mail dat ze alleen de ontvangers hebben ontvangen en ik de modem op moet sturen  terwijl alles in 1 doos zit. 

@Doldersum  Ik neem aan dat je het  verzendbewijs hebt, vul je forumprofiel aan met je naam, adres en je klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.


Hallo @Doldersum, welkom op het forum. Jouw profiel is al mooi ingevuld. top! 

Hier in de administratie heb ik aangegeven dat alle apparatuur teruggestuurd is. Mocht je nog verzoeken krijgen, kun je deze negeren. 


Ik kreeg ook een herinnering dat er nog geen retour is ontvangen. Maar ik heb het reeds 15 januari retour gestuurd. Modem , twee tv ontvangers , 3 adaptors  en twee afstandsbedieningen. 

 

Met vriendelijke groet. 

Peter van der vreede 

 


Ik kreeg ook een herinnering dat er nog geen retour is ontvangen. Maar ik heb het reeds 15 januari retour gestuurd. Modem , twee tv ontvangers , 3 adaptors  en twee afstandsbedieningen. 

 

Met vriendelijke groet. 

Peter van der vreede 

 

Gewoon het verzendbewijs héél goed en héél lang bewaren @Peter.62 


Als alles retour is gestuurd @Peter.62 dan kan er ook niets meer opgestuurd worden. Ergens in onze administratie is er dan iets niet goed genoteerd. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ga ik dat rechtzetten voor jou.