Skip to main content

Ik zit nu 2 maanden te wachten op terugbetaling van 2 wifipunten die ik vrijwel gelijk retour gezonden heb (17-12-2021 )

Een medewerker vd klantenservice gaf aan dat ik ze bij een ups punt kon afgeven omdat ik telefonisch aangaf even niet in staat te zijn om ze bij een winkel af te geven.. Zo gezegd zo gedaan...Nu blijkt na 2 maanden en de nodige telefoontjes waarin zelfs aangegeven werd dat ik het bedrag van 59e echt snel terug kon verwachten, dat het pakket mogelijk verkeerd terecht gekomen is!!

 

Dit terwijl ik het juiste adres op de doos gezet had en in het bezit ben van een verzend en afleverbewijs. Ik heb nog gebeld of het afleveradres wel klopt op het ontvangstbewijs  omdat mij dat adres niet bekend voorkwam; ja dat klopte echt volgens de medewerker…dat adreswas een verzamelpunt voor alle apparatuur(???)

Net na een week of 3 weeeeer de klantenservice aan de lijn gehad en nu mag ik als klant gaan uitzoeken wat er fout gegaan is . Dus UPS bellen etc etc...Als ik dit eerder had geweten had ik 2 maanden geleden actie kunnen ondernemen en niet goedgelovig afgewacht door wat de medewerkers vd klantenservice mij wijsmaakten. De 1 zegt namelijk dit, de ander dat 

Het zou fijn zijn als er iemand contact met mij op kan nemen om dit echt op te lossen , ik voel me nu  van het kastje naar de muur gestuurd


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Ik2004, wat rot dat het zo gelopen is met het terugsturen van je SuperWifi!

Wat je in tweede instantie gehoord hebt klopt. Je kan bestelde SuperWifi binnen de zichttermijn van 14 dagen terugbrengen naar de KPN winkel in je buurt. Terugsturen is niet de standaard. Het hangt wel een beetje af van hoe je ze besteld hebt: De uitzondering is namelijk als je ze besteld hebt via onze webshop. Dan kan je ze terugsturen naar een speciaal retouradres. 

Ik vind het rot dat je niet goed en volledig geïnformeerd bent. We doen ons best om je via het forum zo snel mogelijk te helpen. We zijn alleen afhankelijk van hoe druk het is, waardoor er een paar dagen tussen kan zitten voordat je een nieuwe reactie krijgt. Hoe staat het er intussen voor, heb je al meer gehoord over je teruggestuurde apparatuur? 


Goedendag,

Ik heb voordat ik ze terugstuurde eerst contact gehad met de klantenservice om aan te geven dat ik het voorlopig niet naar een winkel kon brengen. Ik heb inmiddels contact gehad met UPS en ben nog aan t uitzoeken waar het pakket beland is. Hoop dat t nog goed komt omdat ik 2 maanden verder ben

 


@Ik2004 Dat maakt de situatie wel extra zuur. Hou me maar op de hoogte. Als je er toch vragen over hebt of helemaal niet uit komt, dan kijk ik wat ik kan doen.


Gisteren na het zoveelste telefoontje een chat gesprek gehad via de kpn site. Dit natuurlijk wel opgeslagen op mijn pc. Hierin werd (wederom) aangegeven dat het bedrag van 59e verrekend word met de volgende factuur...

Hopen maar dat het deze keer ook echt gebeurt.

We zijn dan inmiddels 3 (!!!) maanden verder.

NIET IEDEREEN IS IN STAAT DE TOEGEZONDEN APPARATUUR NAAR EEN WINKEL TERUG TE BRENGEN !

En ik kan er niets aan doen dat dat retourproces ineens zo waardeloos verloopt

Sorry nooit last gehad en ik ben wel beter gewend van KPN

Ik ben inmiddels aan het kijken voor een andere provider (heb alles-in-1 en 2X mobiel) Er kan bij kpn geen excuus oid vanaf en ik moet blijkbaar blij zijn dat het dan eindelijk bij de volgende factuur, eind maart, verrekend word. 


@Ik2004 Ik begrijp je frustratie. 3 maanden is erg lang. Excuus voor de loop van deze situatie, zeker aangezien je eerst telefonisch dit advies gekregen hebt.

Vul je alvast je gegevens in je forumprofiel in? Daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Dan kan ik je gegevens erbij pakken en kijk ik naar wat ik voor je kan doen.


Goedemorgen,  ik heb zoveel mogelijk ingevuld 

Mvg


En hoor niets meer(?)


Hoi @Ik2004, ik ben er nog! 

Dankjewel voor het invullen van je profiel. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je al veel contact gehad hebt over het teruggestuurde pakket. Ook zie ik dat er op 22 februari een vergoeding voor je aangemaakt is, om de kosten van de teruggestuurde SuperWifi te vergoeden. Dit wordt verrekend op de volgende factuur.

Ik zie dat je de factuur altijd op de 6e van de maand ontvangt. Wacht de komende factuur van 6 maart even af en controleer of daar €59 op vergoed wordt. Ik verwacht dat dat goed komt. Zo niet of als je vragen hebt, laat het me hier even weten. Dan kijk ik er voor je naar.


dank je, ik wacht het af!