Skip to main content

Beste,

Ik heb een herinnering mail van jullie ontvangen waarin oa het volgende staat:

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:  Modem

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

TV ontvanger

 

Ik heb alle apparatuur netjes in de doos gedaan die ik van jullie heb ontvangen, en deze is op 23 januari bij jullie aangekomen. hoe kan het dan dat alleen het modem is ontvangen?

Hebben ze bij retour er overheen gekeken? De chtbot geeft aan dat alles ok is maar ik ontvang graag een bevestiging

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

Groeten, 

Margit

Je verzendbewijs van Post.nl héél goed en héél lang bewaren @gitje22 


Dit soort berichten blijven terugkomen op het forum. Ik vraag me echt af wat voor personeel er bij de inname werkt dat dit keer op keer fout gaat.

@gitje22 , eventjes in je profiel je privé- en abonnementsgegevens invullen. Als een KPN-medewerker het leest, kan die jouw status aanpassen.


Hoi @gitje22, welkom op de community. Als er meerdere apparaten in dezelfde doos worden teruggestuurd kan het soms gebeuren dat niet alle apparatuur ontvangen lijkt. Maar dat is het dan wel natuurlijk. Als je het verzendbewijs nog hebt zoals Nomen zegt heb je bewijs dat je apparatuur hebt teruggestuurd. 


Beste Jasper, dank voor de reactie. Kan dit ook worden vermeld cq aangepast op mijn profiel zodat ik geen meldingen of herinneringen meer krijg? Indien nodig kan ik een screenshot met bewijs van ontvangst mailen. 
alvast bedankt! Vriendelijke groet


Er is geen status of iets dergelijks die daarvoor aangepast kan worden, ik heb wel een notitie gemaakt bij jouw abonnement zodat het er bij staat. Dat is voldoende, je hoeft niets door te sturen.