Skip to main content

Sinds enkele weken heb ik als trouwe klant mijn abonnement laten herzien met een medewerker van KPN. Ik heb zowel mijn internet & tv als ook mijn mobiele telefoon abonnement verlengd.

Nu heb ik een brief gekregen met het verzoek oude apparatuur terug te sturen. Echter, die heb ik niet meer in mijn bezit. Door mijn scheiding en het vervolgens wonen in verschillende huizen zijn deze in al het geweld verdwenen. 

Ik ben een trouwe KPN klant en wil dit ook graag blijven. Ik hoop dat jullie coulant kunnen zijn en afzien van het verzoek om de apparaten terug te laten sturen. Ik hoor graag van jullie.

Vervelende situate!
Echter zijn de spullen in bruikleen, en eigendom van KPN.
Als je ze niet retour stuurt, zitten daar helaas kosten aan vast (dit gaat automatisch).
Regenmatig komen klanten met dit probleem en hebben allemaal hun eigen persoonlijke reden dat de spullen weg zijn, maar je hebt natuurlijk ook een stukje verantwoordelijkheid hierin. 

Wellicht dat ze een uitzondering maken, maar als ze dat voor u doen moeten ze dat ook voor de volgende doen, en dat is een beetje lastig gok ik.

Hallo @Kirsten Otten even bellen met 0800 0402 of via onderstaande link de situatie uitleggen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

Hallo @Kirsten Otten ,

Je kunt dan het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer