Skip to main content

Hallo,

 

Ik zou bij mijn Iphone 13 een HomePod mini krijgen.

Deze is nog steeds niet geleverd, Het pakket is na ruim een week nog steeds niet door PostNL ontvangen. (track&trace nummer is 3STYXX0110338. Ik heb al meerdere keren gebeld, het laatste belletje werd gezegd dat ik door een andere afdeling zou worden teruggebeld, dit is dus niet gebeurd.

Ook ben ik al in de KPN winkel te Uden geweest, daar konden ze ook niets doen.

Heb vandaag ook al 2x gebeld (naar KPN logistiek), daar kom ik niet door.

kan dit opgelost worden, ben er wel een beetje klaar mee.

Hoi @SPeter, welkom op ons forum!

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Sidekix heeft hiervoor een proces waarbij ze Postnl aansturen om een onderzoek te starten.


Het is opgelost. Er is een nieuwe veerzonden.


Ik heb ook nog geen Apple Home pod mini ontvangen. Eerst is telefoon verstuuRd. Heb KPN gebeld en ze vertelde mij dat deze 1 week later verstuurd zou worden maar nog altijd niets ontvangen 


Hier ook hetzelfde, PostNL geeft aan dat ze afgeleverd zouden hebben, maar tot op heden is dit niet het geval. Hierover met Sidekix contact gehad. Ze hebben een postonderzoek laten opstarten, maar dit loopt ondertussen alweer weken omdat PostNL het druk heeft en niet wil aangeven wat de termijn is waarop een terugkoppeling verwacht kan worden. Sidekix wil niets voor me doen en verwijst naar het feit dat ze handelen conform opdracht van KPN.

Uitermate onvriendelijke organisatie hoe men hier namens KPN met klanten omspringt. Ze willen nul moeite voor je doen en geen enkele proactieve handeling uitvoeren om het probleem op te lossen. Via de website van Sidekix hierover ook een klacht ingestuurd, ook hier geen enkele reactie op. Ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen. Ik bel nu elke keer zelf maar met ze, maar met gemiddeld een half uur in de wacht voordat je uberhaupt iemand spreekt is de lol er wel af nu


En eerder vandaag na 1,5 uur in de wacht gestaan te hebben bij Sidekix de moed maar opgeven. @Thomas . Heb jij suggesties wat te doen? De moed zakt je in de schoenen en heb niet echt het idee dat het goed gaat komen ivm het uitblijven van informatie


Hoi @Hscholing helaas kan ik hierin niets voor je betekenen. Dit loopt echt allemaal via Sidekix.