Skip to main content

Hallo,

Om Automatisch MB delen aan te zetten moest ik volgens de app 10 mei voor  8:00 dit instellen.

Nu snapte ik maar niet waarom de opslaan button grijs bleef, maar er stond dat ik pas op 10 mei weer in kon laten gaat. Echter vanmorgen voor 8 uur op 10 mei, rond 7:30 stond er dat ik alleen maar voor 10 juni kon instellen.  En door een youtube filmpje te kijken begreep ik eindelijk dat ik ergen midden in het scherm moest klikken om 20GB aan te zetten.  Maar dat was allemaal voor 8 uur. Om 8 uur krijg ik een SMS van KPN dat nieuw abonnement periode is ingegaan, dus ik was op tijd.

Wat is dit voor onzin 

 

Hi @Ronaldo1965! 

Automatisch MB's delen kun je tussentijds op elk moment aanpassen of annuleren behalve van 0:00 tot 7:30 op de dag dat je nieuwe databundel ingaat (meestal de 1e van de maand). In jouw geval dus de 10e van elke maand. 
Dat kan verklaren waarom het voor 8:00 niet lukte, maar dan moet de app dit wel juist weergeven. 

Het instellen zou nu wel moeten kunnen gezien de nieuwe abonnement periode in is gegaan, dus als je de stappen om te delen uit ons Automatisch MB's delen topic volgt, lukt het dan wel? 


Hi @Ronaldo1965! 

Automatisch MB's delen kun je tussentijds op elk moment aanpassen of annuleren behalve van 0:00 tot 7:30 op de dag dat je nieuwe databundel ingaat (meestal de 1e van de maand). In jouw geval dus de 10e van elke maand. 
Dat kan verklaren waarom het voor 8:00 niet lukte, maar dan moet de app dit wel juist weergeven. 

Het instellen zou nu wel moeten kunnen gezien de nieuwe abonnement periode in is gegaan, dus als je de stappen om te delen uit ons Automatisch MB's delen topic volgt, lukt het dan wel? 

Ik heb uiteindelijk maar KPN helpdesk gebeld. Maar ik kon ook nog eenmalig instellen gelukkig.

Probleem in de app is dat er onder de gekleurde tekst keuzelijsten zitten. Als je voor de eerste keer naar de APP kijk is dat helemaal niet duidelijk. Het had dus handiger geweest als het echte buttons waren geweest. Maar nu is het duidelijk en voor de volgende keer komt het goed.


Gelukkig. 🙂 Goed dat je gebeld hebt en fijn dat het nu duidelijk is. 

Je kunt in de MijnKPN app trouwens altijd feedback geven als er iets niet goed of prettig werkt. 

Onderaan het instellen (op het tabblad ‘automatisch’) staat een optie om feedback te geven. Ook kun je jouw mobiel schudden, dan verschijnt het feedbackscherm vanzelf!Â