Skip to main content

Hallo, 

Het lukt KPN niet om het overeengekomen automatisch af te schrijven van mijn rekening. Elke keer moet ik wachten op een herinnering om het bedrag zelf over te maken. KPN gaf aan dat dit aan mijn instellingen zou liggen. Dit is niet het geval. Navraag bij mijn bank leert dat mijn instellingen automatisch afschrijven door KPN mogelijk zou moeten zijn. Afschrijven door andere partijen is wel mogelijk. De bank geeft aan dat het probleem bij KPN ligt waardoor automatische afschrijving niet mogelijk is. Svp automatische instelling opnieuw instellen.

Erik 

klantnr. ***

Admin: klantnummer verborgen

Zo te lezen moet het mandaat voor de automatische incasso opnieuw verzonden worden vanuit ons, naar jouw bank @Erik van.

Wil jij jouw forum profiel nog aanvullen met de volgende gegevens?

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Het volledige IBAN nummer

Je mag deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Mocht je dit liever telefonisch willen regelen, dan kan dit uiteraard ook.
Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. 


Beste Shyrin,

  • volledige naam en geboortedatum
  • Het volledige IBAN nummer

    heb ik ingevuld in mijn profiel.
    Ik neem aan, dat je de automatische afschrijving nu weer kunt regelen.
    Dank mje wel
    gr. Erik van der Heide

 


Hartelijk dank voor de benodigde gegevens.

Ik heb bij deze een nieuwe automatische incasso aangevraagd en verwacht dat dit vanaf de factuur van januari 2023 weer in gaat!