Skip to main content

Is dus niet uitgevoerd, men wil nog steeds automatisch incasseren van het oude bankrekeningnummer, dat inmiddels is opgeheven.

Gebeld met de servicedesk om deze fout van KPN recht te zetten.

Dat kunnen ze dus niet. Te triest voor woorden.

 

Vul u profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken in de (contact)historie en met u mee kunnen denken voor een passende oplossing. Normaal moet het wijzigen lukken via deze pagina.

https://www.kpn.com/service/administratie.htm


Helaas, dat lukt niet, want als bewindvoerder heb je meerdere klanten van KPN, waardoor je niet kan inloggen op mijn KPN.

 


Hallo @RR bewind als je officieel bent aangemeld en erkend als bewindvoerder, heb je ook speciale ingangen naar KPN toe, ik zou zeggen,maak daar gebruik van.

 


Goedemorgen @RR bewind, voor bewindvoerders die wijzigingen willen doorgeven voor hun cliënten is er een speciale ingang. Nadat bekend is dat jij/jullie bewindvoerder zijn van 1 of meerdere KPN klanten  kan een bewindvoerder/curator via  www.kpn.com/bewindvoering het abonnement aanpassen / opzeggen, de betaalmethode aanpassen en het IBAN-nummer aanpassen.

 


Beste Jeroen,

Ik heb het rekeningnummer goed doorgegeven en dat is door KPN ook bevestigd. Alleen niet doorgevoerd. Daar maak ik melding van en dan kan KPN zijn eigen fout niet corrigeren. Hoe triest is dat?

Is dat service of niet?


Het is natuurlijk niet goed dat er iets niet doorgevoerd is, om het alsnog te wijzigen zou ik toch de daarvoor gekende manier gebruiken. De speciale bewindvoerders ingang.