Skip to main content

Hoe kan ik automatische incasso instellen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Cloen, welkom op ons forum! Bij al onze abonnementen gebruiken we standaard al automatische incassos's. Alleen bij Prepaid kun je dit zelf aan/uit zetten (via deze pagina

Als je de incassodatum wilt wijzigen kan dat voor je thuis abonnement via kpn.com/wijzigfactuurdatum en voor je mobiele abonnement via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Als er iets fout gaat met je automatische incasso's voor je thuis of mobiele abonnement kun je met ons bellen op 0800-0402 en vragen naar de “collections afdeling”. Zij kunnen je daar verder mee helpen!


Beste Thomas, mijn mobiele abonnement gaat niet per authomatische incasso. Misschien ben ik al te lang klant:grin:

Wil dit wel graag.

Groet C Loen


Ah! dat kan natuurlijk ook :)  Je kunt dan het beste even met ons bellen of chatten! Mijn collega's kunnen het daar weer voor je aanzetten!
Dit kan via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service


Het is niet mogelijk om in MijnKPN de betaalwijze aan te passen in automatische incasso. Verdienmodel KPN? Advies: pas uw site aan zodat het simpel wordt om in MijnKPN automatische incasso aan te zetten. Zou een vinkje in een hokje kunnen zijn!!!


Hoi @GerJanKo, welkom op ons forum. 
Dit staat standaard aan voor al onze nieuwe abonnementen, daarom kun je deze optie niet terugvinden in je MijnKPN.

Als er iets fout gaat met je automatische incasso's voor je thuis of mobiele abonnement kun je met ons bellen op 0800-0402 en vragen naar de “collections afdeling”. Zij kunnen je daar verder mee helpen!