Skip to main content

Beste,

Ik heb KPN mobiel en KPN thuis 

KPN mobiel wordt elke maand met automatische incasso afgeschreven 

KPN Thuis heb ik al 3x voor gebeld en elke keer krijg ik een factuur via de mail maar wordt niet automatisch afgeschreven

Net weer gebeld en er werd gezegd dat ik wanneer het volgende maand weer niet lukte dat ik contact met de bank moet opnemen omdat KPN misschien geblokeerd was om automatisch af te schrijven, alleen waarom lukt KPN mobiel dan wel 

Wie kan me helpen wordt hier een beetje moedeloos van helaas 

 

Gr,

Theo 

Hallo @Theootje , staat er op de 1e pagina van de KPN thuisfactuur wel dat het binnenkort automatisch afgeschreven wordt met vermelding van het goede bankrekeningnummer?

Zo ja, dan gaat er inderdaad bij de bank iets fout met de administratie of het saldo.

 


Hoi @JanD nee er staat Wij verzoeken u ervoor te zorgen dat het bedrag uiterlijk 22/03/2022 is bijgeschreven en de rest staat er goed op qua naam en bankgegevens 


Hallo @Theootje , dan is er voor de thuisfactuur geen automatische incasso ingesteld en moet je het factuurbedrag bijtijds handmatig overmaken.

Even bellen met 0800 0402 o de automatische incasso voor de thuisfactuur in te stellen.

Succes.

 


@JanD Heb al 3x naar 0800 0402 gebeld daarover helaas en nog steeds hetzelfde 

Maar denk dat je me ook niet verder kunt helpen misschien heb ik vanaf volgende maand geluk

 


Hallo @Theootje , dan inderdaad maar weer even afwachten.

Je kunt in het privé-deel van je profiel ook even je NAW-gegevens plaatsen, het contractnummer van je thuisabo, de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan kan een moderator er even naar kijken.

Succes.

 


Dank je wel @JanD 


Dank je wel @JanD 

Hallo @Theootje laat s.v.p. de (goede) afloop hier even weten.

 


Hi @Theootje,

Ik zie dat de laatste collega die je gesproken hebt, vanaf onze kant iets goed heeft gezet wat zo te zien nog niet goed stond. Daardoor heb ik het vermoeden dat het vanaf de volgende factuur wél goed zal gaan :blush:

Mocht er dan wél op je factuur staan dat het bedrag automatisch geïncasseerd gaat worden, maar het lukt nog steeds niet, dan kan het inderdaad zijn dat er vanuit de bank iets geblokkeerd staat. KPN heeft verschillende rekeningnummers, je betaling voor mobiel komt op een andere rekening terecht, dat zou kunne verklaren waarom dat wel goed gaat :wink:

Net als JanD ben ik wel benieuwd naar de afloop, laat je weten hoe het gaat?