Skip to main content

Beste,

 Gezien ik de lange wachttijd met bellen stel ik hier mijn vraag. 1 automatisch incasso is niet gelukt en via mijn kpn deed de knop het niet voor het selecteren van een andere betaalmanier.

 

Dus  heb ik handmatig naar het kpn rekeningnummer op de factuur met vermelding van betalingskenmerk het bedrag overgeboekt. Word dit correct verwerkt op deze manier?

@Hallo2222  Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is, de verwerking van je overschrijving is ongeveer 5 dagen.


Hallo @Hallo2222 ,

Normaal gesproken moet dit goed gaan. Alleen de administratieve verwerking kan een paar dagen duren. 

 

bron : https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opzoeken.


Krijg steeds een herinnering dat mijn factuur niet via de automatische incasso betaald kan worden.

Hoe kan dit want in mijn account staat hij op automatisch.


Daarvoor kan je ons het beste bellen @LFBS, via het forum is het niet handig om met dat soort dingen mee te kijken. We zijn bereikbaar op 0800-0402.